|
![]() |
#2 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger litt inputHvis det er en bærbar ville jeg valgt Dell.
![]() |
#6 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Trenger litt inputBortsett fra Mac, som klart er det beste av det beste da.
![]() |
#8 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Trenger litt input
Ja, jeg holder meg til stasjonær pc med mye kraft. Denne laptoppen jeg låner nå, kan ikke en gang brukes til spill. Min nye pc er på vei fra komplett.no.
![]() |
#9 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Trenger litt inputJeg endte opp med å kjøpe meg Dell til privat bruk (brukt det på jobb i maaaange år). Veldig fornøyd med Dell, lite tull og god service. Vet at flere fylkeskommuner har avtaler med Dell pga at det i det store og hele er lite "krøll" med Dell (laptops) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
*_*
|
![]() Sv: Trenger litt inputJeg slutter meg til mac-erne: Har en hvit, liten MacBook. Den er helt nydelig, og det er aldri noe tull med den. Hvis jeg laster ned programmer fra nettet, instalerer den de selv. Den tilbyr jevnlig oppdateringer på eksisterende programmer og de legger seg ikke "oppa" de gamle versjonene og lager kluss, noe jeg opplevde ofte da jeg hadde HP.
![]() |
![]() |
#13 |
Leser
|
![]() Sv: Trenger litt inputAlle er greie, mener jeg. Selv tror jeg at jeg ville ha kjøpt en Dell, jeg er mest vant til Dell, og er kjent på siden deres mtp å laste ned drivere, feilmelde etc. Jeg kjører dualboot på min Dell (XP og Ubuntu Linux) på jobben og Linux hjemme. Jeg bruker heller ikke å bære med meg de bærbare så for meg spiller ikke vekten en rolle heller. Du har ingen formening om hvilket OS du vil ha da?
![]() |
#14 |
Pauset
|
Nope. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Vi har Dell og er veldig fornøyde. Vi har ikke hatt noen problemer med dem annet enn at laderen til laptopen døde, og da fikk vi ny levert på døren dagen etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Trenger litt input
Den 13" MacBook-en ligger på 5500 omtrent nå ser jeg, det er ikke akkurat galt.
![]() |
#18 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Trenger litt inputEh... det er mye billigere i USA ja.De begynner på 8700,- i Norge. I skrapet versjon. Det er greitt å ha litt ekstra lagring hvis man skal ha endel bilder og musikk på den. *erfart*
![]() |
![]() |
#19 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Trenger litt inputDe sender selvsagt ikke til Norge fra USA, da hadde de norske forhandlerne fått hjertestans av raseri. Og så vil man få moms i tillegg, og kanskje toll også (husker ikke).
![]() |