Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan sov(n)er du?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvordan sov(n)er du? (som ikke-gravid)
På ryggen med samlede ben og armene ned langs siden 4 2,34%
På ryggen med samlede ben og armene utover 1 0,58%
På ryggen med litt spredte ben og armene langs siden 2 1,17%
Sjøstjerne, med armer og ben utover 0 0%
På siden, strak 5 2,92%
På siden i fosterstilling 28 16,37%
På siden med et ben strakt og et ben trukket opp 68 39,77%
På magen med samlede ben 7 4,09%
På magen med et ben trukket opp 40 23,39%
Annet (beskriv) 16 9,36%
Deltakere: 171. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-08, 20:38   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan sov(n)er du?

Hvordan sovner du? Hvordan sover du?

Som gravid er jeg veldig opptatt av dette, ettersom jeg foretreker å sove på magen. Jeg misliker intenst å ligge på siden eller ryggen og bruker mye lenger tid på å sovne. På magen sovner jeg på et blunk og jeg savner det intenst!

Sist redigert av Harriet Vane : 14-04-08 kl 20:43.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:44   #2
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan sov(n)er du?

På magen med et ben trukket godt opp. Dyna må ligge enten godt krøllet under/rundt halsen eller over hodet slik at kun ansiktet stikker fram.

Gammel 14-04-08, 20:50   #3
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hurra, jeg er normal

Gammel 14-04-08, 20:53   #4
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

På magen med et ben trukket godt opp. Dyna må ligge enten godt krøllet under/rundt halsen eller over hodet slik at kun ansiktet stikker fram.

Jeg følger samme oppskrift, inkludert dynebeskrivelsen.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:57   #5
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg sovner alltid på siden med et strakt og et bøyd ben.

Gammel 14-04-08, 21:00   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg er også en magesover, og slet med å sove da jeg var gravid.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 09:54   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jupp!

Ekstra deilig er det når det er vinter og vi har dundyne

Gammel 16-04-08, 09:58   #8
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ligger alltid så lang jeg er. Altså, ingen krøllete ben. Stort sett på magen med begge bena rett ut, eventuelt på ryggen. Dette er tydeligvis ikke sovestilling for snille mennesker, jeg lurer på om jeg leste at det kun var dominerende og aggressive mennesker som ligger slik. Eller noe i den duren.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 11:57   #9
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Vanligvis: På magen med et ben trukket opp
Nå når jeg er gravid: På siden med et ben strakt og et ben trukket opp

Gammel 14-04-08, 20:44   #10
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Dette burde vært en flervalgspoll.
Jeg sover i alle mulige stillinger, rett og slett.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:46   #11
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Dette burde vært en flervalgspoll.
Jeg sover i alle mulige stillinger, rett og slett.

Det gjør vel alle, jeg våkne sjelden eller aldri i samme stilling som jeg sovnet i. Men sovner du ikke gjerne i samme stilling?

Gammel 14-04-08, 20:48   #12
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sovner i det jeg treffer puta. Stup-stillingen

Gammel 14-04-08, 23:10   #13
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det gjør vel alle, jeg våkne sjelden eller aldri i samme stilling som jeg sovnet i. Men sovner du ikke gjerne i samme stilling?

Strengt tatt ikke. Sovner på ryggen om jeg er veldig trøtt, sovner på siden dersom jeg er middels trøtt og prøver meg vel gjerne på magen dersom jeg ikke sånn umiddelbart tror at jeg sovner.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 23:12   #14
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er normal. Sovner nesten alltid i ett av de to alternativene som for øyeblikket har flest stemmer (på siden eller magen med ett ben trukket opp).

Gammel 14-04-08, 20:45   #15
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sover på siden med det nederste benet rett ut og det øverste bøyd, og tror sovestillingen min i løpet av natten stort sett varierer fra den ene siden til den andre siden. Jeg har aldri noensinne sovnet på magen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:48   #16
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Stemte annet fordi jeg for tiden stort sett sover med en unge foran puppen og en bak ryggen som helst vil holde i mammas hår. Og da blir jeg liggende i den stillingen jeg kan uten å vekke barna. Siden minstemann er 13 måneder i dag, sier det seg selv at jeg er en smule lei. En gang i tiden likte jeg å ligge på magen, men det husker jeg knapt hvordan var ...

Gammel 14-04-08, 20:50   #17
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Stemte annet fordi jeg for tiden stort sett sover med en unge foran puppen og en bak ryggen som helst vil holde i mammas hår. Og da blir jeg liggende i den stillingen jeg kan uten å vekke barna. Siden minstemann er 13 måneder i dag, sier det seg selv at jeg er en smule lei. En gang i tiden likte jeg å ligge på magen, men det husker jeg knapt hvordan var ...

Kjenner meg igjen Får nesten frysninger. Husker godt hvordan det var, men det går over De vokser til

Gammel 20-04-08, 08:59   #18
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Fosterstilling.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:45   #19
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stabilt sideleie-stillingen.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 21:57   #20
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Stabilt sideleie-stillingen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12.