Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: er dere nysgjerrige/sensasjonslystne

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Når jeg hører sladder om ikke navngitte personer...
Ringer jeg kontakten min i se & hør for å høre om han vet noe 0 0%
Ringer jeg alle vennene mine for å høre om de vet noe? 1 1,16%
Begynner jeg å spekulere ivrig på hvem det er 6 6,98%
Tenker jeg "hmm, hvem kan det være?" 24 27,91%
Tenker jeg "lurer på om det kan være noe jeg vet hvem er?" 12 13,95%
Tanken på hvem det kan være streifer meg 14 16,28%
Tanken på å tenke på hvem det kan være streifer meg så vidt. 17 19,77%
Tanken på vem det kan være streifer meg over hode ikke. 7 8,14%
Jeg ville i alle fall aldri innrømmet det om tanken på hvem det kunne være streifet meg 1 1,16%
Det har streifet meg at dette er en dustepoll 17 19,77%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 86. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-08, 21:22   #1
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinoff: er dere nysgjerrige/sensasjonslystne

I en tråd et annet sted her på FP ble det slått fast at undertegnede er sensasjonslysten. Uten å gå veldig i detaljene så hadde det seg sånn at jeg og et par andre her inne måtte innrømme at en tråd som inneholdt en ikke navngitt kjendis fikk oss til å overhode ikke lure på hvem det var snakk om. Fullstendig menneskelig å ikke lure på det i en sån tråd, spør du meg, mens andre da altså mente at det rett og slett var på grensen og sannsynligvis også over for et voksent menneske (som jeg selvfølgelig ikke er ).

Derav denne veldig seriøse undersøkelsen. Hvis du leser/hører noe om en ikke navngitt person som du forstår at du hadde visst hvem var om du hadde fått vite navnet. Hva skjer da inne i hodet ditt?

Spørreundersøkelse følger

Gammel 14-04-08, 21:24   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: er dere nysgjerrige/sensasjonslystne

Jeg tror du misforsto litt, Milfrid. I den andre tråden, altså.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 21:28   #3
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg tror du misforsto litt, Milfrid. I den andre tråden, altså.

Døh! Kom ikke her og herp den seriøse spørreundersøkelsen min, altså!

Og for protkollen: Jeg misforstår selvfølgelig aldri noe som helst .

Gammel 14-04-08, 21:29   #4
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Jeg har svart. Jeg svarte selvfølgelig at det har streifet meg at dette er en dustepoll .

Gammel 14-04-08, 21:39   #5
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siste alternativ var morsomt, da.
Jeg er ikke nysgjerrig på kjendiser, men jeg kan være nysgjerrig på folk jeg kjenner til. Jeg er mye mer nysgjerrig på om kollegaen min har fått seg kjæreste enn om Brad Pitt har for å si det slik. Jeg synes at det er litt pussig å være opptatt av hva kjendiser gjør. (Men jeg leser Se&Hør på venteværelse hos legen.)

Gammel 14-04-08, 21:46   #6
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Jeg leser se & hør på do hos svigermor. Ellers er jeg generelt sett lite interessert i hva Brad Pitt gjør. Dvs, siden jeg har adoptert selv er jeg litt interessert i alle disse adopsjonene de gjør.

Ellers er jeg stort sett siste mann som får vite det meste, og ikke blant dem som har ståkontroll på verken kolleger, venner eller naboers gjøren og laden.

Men jeg må innrømme at tråder som sier at "den og den gjør sånn og sånn" pirrer en skitten side av nysgjerrigheten min.

Men jeg er stolt av at jeg verken har sett diverse bilder av Rune Rudberg eller av.... Herregud, jeg husker ikke navnet hans en gang! Han der komikeren som fikk frastålet mobilen sin.

Jeg er sånn "lurer på"-nusgjerrig, men ikke nok til at jeg gidder å oppsøke sladder aktivit .

Gammel 14-04-08, 21:53   #7
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tanken på hvem det kan være streifer meg.
Men jeg er jo perfekt på alle andre områder, en liten svakhet skal man ha

Gammel 14-04-08, 21:26   #8
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Det er seffers flervalgspoll

Gammel 14-04-08, 21:37   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Finnes ikke sensasjonslysten eller nysgjerrig.
Overhodet ikke.

Leste den nevnte tråden, og ikke et sekund tenkte jeg på hvem det var snakk om.

Gammel 14-04-08, 21:43   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må innrømme at jeg er ganske nysgjerrig. Leste den andre tråden og lurte nok på hvem det var. Men jeg gjør ingenting for å faktisk finne ut hvem det er.

Kjenner at man blir litt mindre kjendisfiksert når man bor i Oslo. Når jeg har besøk av venninner hjemmefra, så går de jo helt av hengslene hvis vi ser en D-kjendis i byen. Det gjør jeg ikke lenger.

Gammel 14-04-08, 21:45   #11
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skjønner ingenting jeg? Er det da man svarer dustepoll?

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 21:47   #12
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Skjønner ingenting jeg? Er det da man svarer dustepoll?

Definitivt.

Gammel 14-04-08, 21:46   #13
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

en tråd som inneholdt en ikke navngitt kjendis fikk oss til å overhode ikke lure på hvem det var snakk om. Fullstendig menneskelig å ikke lure på det i en sån tråd, spør du meg, mens andre da altså mente at det rett og slett var på grensen og sannsynligvis også over for et voksent menneske (som jeg selvfølgelig ikke er ).

Forvirret. Lurte du eller lurte du ikke på hvem det var snakk om?

Jeg lurer ikke på hvem det er. Er generelt veldig nysgjerrig på folk jeg kjenner, men ikke på kjendiser.

Gammel 14-04-08, 21:47   #14
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Forvirret. Lurte du eller lurte du ikke på hvem det var snakk om?

Jeg lurer ikke på hvem det er. Er generelt veldig nysgjerrig på folk jeg kjenner, men ikke på kjendiser.

Det var et forsøk på selvironi

Gammel 14-04-08, 21:48   #15
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Det var et forsøk på selvironi

Ok, jeg hadde ikke lest den andre tråden og da gikk det meg forbi.

Gammel 14-04-08, 21:54   #16
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg lurte på hvem det var!! Men måtte ett stykke nedi tråden før det dukket opp. Tipper det var den åndelige siden av meg som ble nysgjerrig

Gammel 14-04-08, 21:56   #17
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Jeg lurte på hvem det var!! Men måtte ett stykke nedi tråden før det dukket opp. Tipper det var den åndelige siden av meg som ble nysgjerrig

Gammel 14-04-08, 22:13   #18
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg driter i bakgrunnen for pollen. (Siden jeg bare ble fryktelig forvirret og ikke orket å lese den andre tråden).

Jeg er uhelbredelig nysgjerrig på veldig mye, men kjendiser og ukjente menneskers privatliv interesserer meg svært lite. Hvis det derimot er snakk om noen jeg vet om eller kjenner, så vil jeg gjerne vite alt. Eller ikke riktig alt da.

Sensasjonslysten er jeg ikke, og jeg ville aldri i verden ringt noen tips-telefon om så kongen selv sto og klina med Pia Haraldsen på plenen min.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 22:18   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Sensasjonslysten er jeg ikke, og jeg ville aldri i verden ringt noen tips-telefon om så kongen selv sto og klina med Pia Haraldsen på plenen min.

Nei, herregud. Da hadde jeg ringt politiet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 22:21   #20
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nei, herregud. Da hadde jeg ringt politiet.

Kanskje nevnt i samre slengen at de burde ta utvidede blodprøver?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.