|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Protonterapeut
|
![]() Om man har lagret vaskemaskinen en god stund ...så er det ikke så lurt at den har stått med døren lukket.
![]() |
#3 |
Bølle
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Om man har lagret vaskemaskinen en god stund ...Går det an til og kjøre, noe forfriskende igjennom?
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om man har lagret vaskemaskinen en god stund ...Det kan jeg tenke meg at det stinker av den da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Javel
|
![]() Sv: Om man har lagret vaskemaskinen en god stund ...Huffda, det hørtes ikke bra ut.
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Om man har lagret vaskemaskinen en god stund ...Det gikk bra nå, den ble kjørt med litt klorin i, så en tom runde, og så har jeg vasket noen håndklær - og de luktet i hvert fall ikke.
![]() |
#9 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om man har lagret vaskemaskinen en god stund ...Fint at det ordnet seg. Det er ikke morsomt å få stygg lukt i vaskemaskinen.
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Om man har lagret vaskemaskinen en god stund ...Stakkars vaskemaskinen vår, her har den stått stille siden juni/juli, og hittil i dag har den vasket 2 vasker med klær, den 3 er på nå, og kjørt 4 ganger uten noe i ...
![]() |
#12 |
Javel
|
![]() Sv: Om man har lagret vaskemaskinen en god stund ...Det stod faktisk i bruksanvisningen til den nye vaskemaskinen vår at mellom vaskene så burde faktisk både døra og såpeskuffen stå åpen slik at det fikk luftet seg og tørket ut.
![]() |
#13 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Om man har lagret vaskemaskinen en god stund ...Godt det ordnet seg!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om man har lagret vaskemaskinen en god stund ...Stakkars vaskemaskinen som får kjørt seg sånn.
![]() |
#15 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Om man har lagret vaskemaskinen en god stund ...Jeg har også hørt at å putte litt Pyrisept i kammeret kan avhjelpe lukt i vaskemaskin, og også våte klær som har blitt liggende for lenge i maskinen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|