|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Sitter du foran eller bak når du tar taxi alene? | |||
Foran |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16 | 9,30% |
Bak |
132 | 76,74% |
Det varierer |
24 | 13,95% |
Jeg trives best på taket |
0 | 0% |
Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#8 |
By the Sea
|
![]() Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?Det har blitt meg fortalt at taxisjåfører foretrekker at man setter seg bak. Hvorvidt dette stemmer eller ikke, vet jeg ikke noe om.
![]() |
#12 |
Har ponny, ønsker høyhest
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?Alltid bak, og med sikkerhetsbelte på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?Her hjemme sitter jeg da alltid foran - de gangene i løpet av et tiår at jeg tar taxi...
![]() |
#14 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?Jeg sitter også alltid bak.
![]() |
#17 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?Jeg tar mye taxi, og sitter alltid bak.
![]() |
#18 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?Er jeg alene, varierer det litt, men kanskje litt oftere foran. Er vi flere, sitter jeg nesten alltid foran. Det er bedre plass der.
![]() |
#19 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?Nå er det ufattelig lenge siden jeg har tatt taxi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?Nå setter jeg meg alltid bak. Før satt jeg meg alltid foran. Jeg har aldri tenkt over hvorfor. Mulig at det var slik fordi jeg kom fra en liten plass, så da var det stort sett sjåfører jeg kjente. Tok med meg vanen da jeg flyttet til storbyen, men underveis har det endret seg. Nå når jeg ser at noen av dere skriver at det blir for intimt å sitte foran, så føles det ut som om det er svaret på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|