|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Audacious
|
![]() Har du autosøk på eiendom på Finn.no?Vi prøver å selge huset vårt, og det ligger nå ute på Finn.no. Megleren skrev feil antall soverom da han la det ut der på fredag. Han rettet det opp i dag, og mener at når han gjør endringer blir det sendt ut til de autosøkene eiendommen da svarer til, det er ikke nødvendig å legge ut helt på nytt. Jeg håper han har rett...
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du autosøk på eiendom på Finn.no?Jeg har autosøk og jeg har fått mail om samme hus flere ganger. Men dumme meg har ikke relatert det til at det var endringer i teksten... |
![]() |
![]() |
#4 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du autosøk på eiendom på Finn.no?Har ikke autosøk, men jeg ville bare si at det var kjedelig at megleren skrev feil antall soverom. Skrev han for mange eller for få, forresten? Det beste er vel hvis han skrev for mange soverom.
![]() |
#5 |
Audacious
|
![]() Sv: Har du autosøk på eiendom på Finn.no?
Han skrev for få.
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Har du autosøk på eiendom på Finn.no?Jeg har også opplevd å få samme huset flere ganger på autosøk, da etter at megler har gjort endringer på annonsen.
![]() |
#7 |
Audacious
|
![]() Sv: Har du autosøk på eiendom på Finn.no?Martis, hva har du som utvalgskriterier og har du fått det en eller to ganger? Det ble lagt ut fredag og rettet på i dag morges. Adresse på prikk.
![]() |
|
|