|
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Hvilken MAC?Jeg trenger en ny laptop og sikler på en MAC. Primært til enkel hjemmebruk, surfing og bildebehandling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
|
![]() Sv: Hvilken MAC?Jeg ville kjøpt den mellomste MacBook, hvis jeg trengte den idag. Hvis behovet ikke hadde vært akutt så hadde jeg ventet til midten av november da det muligens kanskje kommer oppgraderinger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvilken MAC?Hva mener du med den "mellomste"?
![]() |
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Hvilken MAC?
Tusen takk for innspill. Vet du noe mer om oppdateringene? Jeg er egentlig i villrede om hvilken maskin jeg skal velge, siden jeg ikke har brukt mac før. Her og nå, tenker jeg at den minste MacBook dekker mitt reelle behov nå. Den hvite glossy looken tiltaler også :-). Undrer dog på hvordan den ser ut med X antall fingermerker på...? Samtidig er jo bare MacBook Pro også utrolig stilig med alu-looken, og hvis jeg nå (ja, ja liksom) skulle få overskudd og mer tid til å lære meg photoshop og videoredigering bedre, så trenger jeg en maskin med større kapasitet. Det kan jo også hende at jeg ikke blir frelst på Mac (hvis det går an...), og da er det litt kjedelig å ha brukt 26000 laken på et feilkjøp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
|
![]() Sv: Hvilken MAC?Med tanke på fingermerker så er iClean et bra produkt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Hvilken MAC?Får vente noen uker da før jeg bestiller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Hvilken MAC?Jeg vil ha MacBook!
![]() |
#9 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken MAC?MacBook er herlig!
![]() |
|
|