|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Brilleland - blir nok ingen stamsjappe det neiKjøpte meg nye briller av merke Bjørn Borg i slutten av februar. |
![]() |
![]() |
#2 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brilleland - blir nok ingen stamsjappe det nei.Har brukt Brilleland i mange år. Bruker linser derfra og har et par briller derfra og de jeg hadde før var vel også derfra tror jeg... Har vært fornøyd med servicen der jeg, men det er jo individuelt. Kommer jo litt an på hvilken butikk dette var. Har ikke Bjørn Borg briller jeg da. Husker ikke merket.
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Brilleland - blir nok ingen stamsjappe det nei.Så kjipt!
![]() |
#4 |
"De"
|
![]() Sv: Brilleland - blir nok ingen stamsjappe det nei.Her bør det være åpning for at denne episoden ikke var hele kjedens feil. Djeez.. det er vel rimelig trangsynt,.
![]() |
#5 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brilleland - blir nok ingen stamsjappe det neiKan vel skylde deg selv her vel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brilleland - blir nok ingen stamsjappe det neiHer tror jeg du rett og slett har havnet hos feil person. Brilleland fikser alltid på brillene gratis.
![]() |
#8 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brilleland - blir nok ingen stamsjappe det neiNå vet jeg ikke hvor du bor men vi har en Brilleland i nærheten som er kjent for dårlig service (noe vi ikke var klar over). Var der for en uke siden og kommer aldri til å sette mine ben i den butikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Brilleland - blir nok ingen stamsjappe det neiHer kan man jazze rundt blandt roser |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Brilleland - blir nok ingen stamsjappe det nei.
Neida, jeg tror nok det går mer på akkurat den Brillelandbutikken. Har hatt et greit forhold til kjeden, fra andre steder. Så tror overhodet ikke at det er slik over hele linja. Da var det nok ikke så mange som brukte dem antakelig. |
![]() |
![]() |
#11 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Brilleland - blir nok ingen stamsjappe det neiJeg har hatt tilsvarende opplevelse med en optikerforretning fra en annen kjede, så det er nok mer mennesket bak disken enn akkurat kjeden.
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Brilleland - blir nok ingen stamsjappe det neiDu må dra til han der rett ned den bratte bakken.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Brilleland - blir nok ingen stamsjappe det nei
Tror jeg vet hvor du mener. Like ved kinoen, på samme side, rett over rundkjøringa der? Sportsbutikk på andre siden av veien? |
![]() |
![]() |
#16 |
"De"
|
![]() Sv: Brilleland - blir nok ingen stamsjappe det neiKJedene driver ulik politikk, ja. Men det gjør da de fleste kjeder i andre bransjer også.
![]() |
#17 |
tankefull
|
![]() Sv: Brilleland - blir nok ingen stamsjappe det neiJeg har også sluttet å være kunde hos Brilleland, mye pga kluss med når jeg fikk linsene mine, samt betalingen av de. De ville ha betalt for de to ganger, og det var visst ikke bare bare å få ordnet på. I tillegg kunne jeg ikke fordra optikeren jeg gikk til der. Han var så ekkelt nærgående, men det var visst umulig å få bytte til den andre optikeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|