|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
lykkelig
|
![]() Klage til LindexJeg kjøpte en badedrakt til datteren min hos Lindex på Leira for noen uker siden. Da jeg ikke bor i det området, spurte jeg spesifikt om badedrakten kunne byttes hos Lindex i Oslo hvis datteren min ikke likte den. Jeg fikk som svar at det overhodet ikke var noe problem. "Det er |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klage til LindexDersom du har fått beskjed om at bytting ikke var noe problem, bør Lindex føye seg her altså. Herregud! Spesielt siden de kommer med så forskjellige svar, at det tydeligvis ikke er EN fast policy når det gjelder bytting. Uprofft.
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Klage til LindexI kjedebutikkene som Lindex, H&M, Cubus etc har jeg aldri hatt problemer med å bytte klær i forskjellige butikker. Men jeg vet det er spesielt med undertøy og badetøy, mange butikker bytter ihvertfall ikke undertøy.
![]() |
#4 |
lykkelig
|
![]() Sv: Klage til Lindex
Ja,d et er det som er saken. Hadde jeg fått beskjed om at den ikke kunne byttes, hadde jeg ikke kjøpt den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
rakkarpus
|
Blir du så irritert at du koker over dette, at du ikke får byttet badetøy, og til en pris av 129 kr, ja da er du lettkokt |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Da er jeg også lettkokt. Det har ingenting med pengene å gjøre, men med det at butikker har så dårlig kundebehandling og er så inkonsekvente. Jeg synes ikke man bare skal finne seg i slikt.
![]() |
#9 |
frakoblet
|
![]() Sv: Klage til LindexBadetøy og undertøy byttes ikke, har jeg fått beskjed om i alle butikker jeg har spurt. Jeg var nemlig på badedraktjakt til enern her om dagen. Den måtte prøves i butikken fordi den defineres som undertøy. Som altså heller ikke er lov å prøve andre steder enn i butikken.
![]() |
#10 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Klage til LindexDet er vel regler på bytting av sånt, men jeg syns at dersom du har fått beskjed om at bytting ikke er noe problem så burde du fått byttet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Klage til LindexHar du fått beskjed om at det skal gå greit å bytte badedrakten, så skal det selvfølgelig ikke være noe problem å få den byttet. En klage er helt på sin plass, og jeg håper du får et skikkelig svar, med beklagelse.
![]() |
![]() |
#12 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Klage til LindexStår det ikke på kvitteringen at badetøy og undertøy ikke byttes?
![]() |
#13 |
lykkelig
|
Det står på kvitteringen at truser og panty ikke byttes. Ikke et ord om badetøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Klage til LindexHvis det alltid har vært slik at badetøy ikke kan byttes, så skjønner jeg ikke hvorfor hun fikk beskjed om at det var OK i den ene butikken. Jeg synes Lindex bør ta dette på sin kappe. De taper ingenting på å bytte denne badedrakten, men de kan tape mye (dårlig rykte) på å la være.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klage til LindexPå Cubus kjøpte jeg en gang, det jeg trodde var en shorts, til mannen. Jeg fikk ikke byttet den pga at det var en badeshorts. Sist redigert av Frost : 12-06-08 kl 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Klage til LindexHer er det dama på den første Lindex-butikken som har gjort feil, hun skulle selvsagt ha plombert badedrakten når du kjøpte den. Nettopp fordi du spurte om den kunne byttes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() Sv: Klage til LindexDu burde ta en telefon til Lindex på Leira, siden det er tydelig at det er der du har fått feilinformasjon. Badetøy byttes, naturligvis, ikke. Hvis badetøy skal prøves i butikk må det vel gjøres over annet tøy? Jeg kunne aldri tenkt meg å kjøpe hverken undertøy eller badetøy som noen andre har hatt på seg. Det gjelder ungene også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
lykkelig
|
I denne badedrakten er det sånn plastikk belegg i skrittet som må tas av før man bruker den. Så det skulle ikke ha stort å si om noen har hatt den på seg før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Jeg syns ikke du er sær. Du har fått beskjed om at du kan bytte og at bytte kan skje i alle landets Lindex-butikker. Du visste ikke at badetøy ikke kan byttes, men det syns jeg ikke har noe å si i dette tilfellet. Det er greit at det ikke er snakk om mange kronene, men "lell da". |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|