|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prøver så godt jeg kan :)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
![]() Ang ansatte i bhgSnakket med ei vennine over msn og hun nevnte at da hun skulle hente ungen sin i barnehagen oppdaget hun at det hadde startet ei å jobbe der som før i tiden brukte litt av hvert av stoff. Hun har hørt rykter om at hun hadde sluttet med alt slikt. Men hva hadde dere sagt om dere hadde vært i denne situasjonen. For vennina mi likte dårlig at hun jobbet der, de har aldri vært bestevenner for å si det enkelt. Jeg sa til henne at hun skulle se an saken og heller prøve å se om hun var forandret. Denne jenta jobbet heller ikke på avdelingen som ungen hennes heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ang ansatte i bhg.Hadde neppe tenkt over det, med mindre jeg viste, eller hadde sterk mistanke om at vedkommende fortsatt gikk på stoff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Ang ansatte i bhg.Så lenge rullebladet er rent (noe det må være i alle fall i den bhg jeg jobber i) og at dette er fortid, hadde jeg ikke hatt noe problem med det.
![]() |
#4 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Ang ansatte i bhg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Her må alle vise politiattest, uansett lengde på engasjementet.
![]() |
#6 |
![]() ![]() |
jepp, dem må ha politiattest i alle barnehager tror jeg. Og tror igrunn at alt kommer til å gå bra. Vet selv hvem hun er hun som har starta og skal ikke uttale meg om min oppfattning om henne. Men hun har sikkert forandra seg til det bedre |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() ![]() |
var det jeg også tenkte men skjønner bekymringen hennes. Hvis jenta virkelig har forandret seg så må hun jo få leve livet sitt som hun vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Ang ansatte i bhg.Det første som slår meg, er at hva hun gjorde før i tiden er irrelevant så fremt hun har sluttet nå.
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Ang ansatte i bhg.Fortid er fortid. Så lenge jenta møter nykter på jobb, og tar seg av barna på en god og forsvarlig måte, så bør hun få lov å ha en sjanse.
![]() |
#12 |
![]() ![]() |
fåt virkelig håpe det. Vi lærte mye om slike ting på skolen og mange kan slite med ettervirkninger som dårlig stressmestring. så får håpe at å passe på unger ikke drar henne tilbake til "the dark side" |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nattrangler
![]() Sv: Ang ansatte i bhg.Det kom en til meg for en stund siden og fortalte at han for 3 år siden hadde gått på stoff av mange forskjellige slag, og han spurte hva jeg synes om det, om jeg dømte han for det.
![]() |
#14 |
![]() ![]() |
Jepp prater med henne nå over msn og sa faktisk det samme til henne om at hun måtte se det ann. Og hvis hun merket noen adferds forandringer osv så kunne hun reagere litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Originala
|
![]() Sv: Ang ansatte i bhg.Det hadde jeg ikke reagerte på, men dersom jeg fikk mistanke om at vedkommende hadde vært rusa, ville jeg sjølsagt blitt skeptisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ang ansatte i bhg.Når det gjelder politiattest for ansatte i barnehager, så gjelder det kun om vedkommende er er siktet, tiltalt eller dømt for seksuelle overgrep mot barn. http://www.straffet.com/lovbrudd/politiatest.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|