|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dubai. Med hvem?Vi har lyst til å ta en tur til Dubai på nyåret. Noen som har tips til hvem som flyr billig dit? Lønner det seg å fikse fly og hotell selv, eller dra på charter?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dubai. Med hvem?Palmen vet vel litt om dette?! Hun bor der... forsøk å sende henne en PM du.
|
|
|
#4 |
|
Perspektivutvider
![]() ![]() ![]() |
Sv: Dubai. Med hvem?
Finnes knapt noe annet! Tror liksom ikke du renger være redd for standarden på hotellet.
|
|
|
#5 |
|
På vent....
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dubai. Med hvem?Dit har jeg også lyst. Abbonerer ... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Trøtt
|
Sv: Dubai. Med hvem?KLM har absolutt best priser og enklest reiserute til Dubai. Følg med på websidene deres, eller abboner på nyhetsmail, så finner du de beste tilbudene der. Flybilletten bruker å ligge på rundt 4000 kr. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
På vent....
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dubai. Med hvem?Kjenner noen i Dubai, så jeg har planer om ferie der om et par år.Kjenner de ikke sååå godt at jeg har tenkt å bo hos dem, men skal ihvertfall besøke de. |
|
|
|
![]() |
|
|