|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Hva skal vi finne på i dag? Det regner!Vi sitter inne i regnet, og har ikke bil i dag. Hva skal vi finne på? Noen som har et godt tips? Vi er to voksne og en treåring, og vi gidder ikke å dra på familiebesøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hva skal vi finne på i dag? Det regner!
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
22 og 25 bussen går fra majorstuen til kjelsås. Tror kanskje det bare er 25 (eller var det 22) som går på søndager da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal vi finne på i dag? Det regner!Trenger også tips! Her er alle sure og tenger en tur ut. Gigagøy tok vi forrige søndag. Følger med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Peppy!
|
Hm. Hvordan funker Child Planet på en treåring? Er det stappfullt? Majorstuen er jo veldig greit tilgjengelig med kollektivt. Og United etterpå hørtes også smart ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bedreviter
|
Jeg har aldri kjørt bil til TM, og vi har vært der mange ganger. Det går veldig fint med kollektivtransport. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Einsam
|
![]() Sv: Hva skal vi finne på i dag? Det regner!Kle på regntøy, hopp i søledammer, ta bilder av regndråpene, bli kalde og ugne, dra hjem og ta en god dusj, spis et godt måltid og drikk kakao etterpå. Og se en film sammen med ungene, shit i alt husarbeid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
*_*
|
![]() |
![]() |
#15 |
nygift
|
![]() Sv: Hva skal vi finne på i dag? Det regner!Ta på regntøy å samle snegler.
![]() |
|
|