|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Helt vanlig
|
![]() Er du god på matlagingEller innrømmer du gjerne at det står dårlig til?
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg er nok en ganske dårlig kokk. Det jeg virkelig kan lage blir godt, tror jeg, men repertoaret er uendelig lite og veldig kjedelig. Og det blir ikke særlig større heller, for jeg synes matlaging er gørrkjedelig waste of time.
![]() |
#3 |
både her og der
|
![]() Sv: Er du god på matlaging
![]() |
#6 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg elsker og lage mat og bake. Men vil ikke skryte på meg noe bedre enn middels.
![]() |
#7 |
Teller ned
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg elsker å lage mat og er flink til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg er ikke så veldig glad i å lage mat, men vil si at jeg er litt over middels flink. Ingen superkokk, men helt ok.
![]() |
#10 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg er litt usikker på hvor høyt man har lagt middels-lista, og tror foreløpig at jeg skal plassere meg omtrent der. Dvs jeg lager passe sunn og god middag til familien hver dag, bruker lite hel-og halvfabrikata og tenker litt økonomisk samtidig. Det er jo et godt utgangspunkt. Når det gjelder festmiddager til mange, har jeg nok en god del igjen å lære, og får noia av alle logistikkravene det medfører.
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg duger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg er en elendig kokk (hårreisende dårlig, faktisk), men jeg er gift med en av de flinkeste amatørkokkene jeg kjenner, så det står ikke så verst til med kostholdet i Teoheimen likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg synes det er forskrekkelig kjedelig å lage mat, og er nok ikke akkurat noen storkokk.
![]() |
#15 |
kamerat
|
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg liker å lage mat og er ganske flink.
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du god på matlagingSignerer MokkMokk jeg. Jeg kan hvis jeg vil, men er ikke så overvettes begeistret for å lage mat. Baking liker jeg bedre, og er god på gjærbakst. |
![]() |
![]() |
#18 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg er en ganske dårlig kokk og enda verre baker. Elendig husmor generelt, så det er bra jeg er født i dette århundret. Jeg har så fryktelig mye annet jeg vil gjøre med tiden min enn å stå og lage mat, stryke tøy eller vaske gulv. Så lenge det blir sånn ca., så er jeg fornøyd. Bevares, jeg kan få til et velsmakende måltid eller tre, men interessen eller lidenskapen er ganske enkelt ikke der.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Er du god på matlagingNei, jeg er ikke spesielt god til å lage mat. Sånn midt på treet, kanskje. Har ikke den helt store interessen, og da blir kokkeferdighetene deretter. Jeg er bedre til å bake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg liker å lage mat, og anser meg som sånn passe flink etter over 20 år som den eneste i huset som lager mat.
![]() |
|
|