|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Noen som skal på Oslo Filmfestival?Jeg har alltid vært trofast publikum på Oslo Filmfestival, mend et har blitt litt amputert de siste tre årene. Først hadde jeg nettopp født og etter det har det kommet midt oppi eksamen.
![]() |
#2 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som skal på Oslo FIlmfestival?Så mye som mulig har jeg tenkt. Jeg har iallefall festivalkort fordi jeg så Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan på Rockefeller på mandag. Den gjorde seg, som antatt, enda bedre med ølservering. (Deretter gikk vi på Mono, og det angret jeg på dagen etter.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Noen som skal på Oslo FIlmfestival?A Scanner Darkly er virkelig en av filmene jeg MÅ se.
![]() |
#4 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som skal på Oslo FIlmfestival?Har fortsatt bare fått sett Borat (og nå har jo den kommet på kino også), men neste uke skal jeg gå på noen visninger (jeg har ikke funnet planer om å sette opp noen av disse på kino i Norge): |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Noen som skal på Oslo FIlmfestival?Å, vil! Jeg skal jo i hvert fall på et tidspunkt se The Black Dahlia.
![]() |
|
|