|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Skal rømme
|
![]() Hva er et kvalitetsinnlegg på forum? (spin-off av antall innlegg pr startet tråd)Hva er best; å være en som starter tråder eller en som svarer? Jeg tenker det kommer an på hva innleggene inneholder. Så hva kjennetegner et kvalitetsinnlegg? Hvilke innlegg klarer vi oss uten?
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva er et kvalitetsinnlegg på forum? (spin-off av antall innlegg pr startet tråd)Jeg har nok ganske få "kvalitetsinnlegg". |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva er et kvalitetsinnlegg på forum? (spin-off av antall innlegg pr startet tråd)Begge deler er naturligvis bra og viktig. Forumet må ha folk som er villige til å starte interessante tråder, og det må ha folk som er villige til å følge opp trådene med gode svar og innspill. Men det er vel lite som tilsier at dette må være akkurat de samme menneskene.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva er et kvalitetsinnlegg på forum? (spin-off av antall innlegg pr startet tråd)
Det som er genialt med forum er jo enkelt nok at noen spør, og andre svarer. Så blir det opp til den som leser å avgjøre om han/hun har interesse av det som diskuteres i den aktuelle tråden.
![]() |
#5 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva er et kvalitetsinnlegg på forum? (spin-off av antall innlegg pr startet tråd)Jeg tror vi trenger både trådstartere og svarere. De som leser bidrar jo ikke akkurat med så mye, så skaplesere kom dere ut.
![]() |
#7 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva er et kvalitetsinnlegg på forum? (spin-off av antall innlegg pr startet tråd)
Jeg starter sjelden tråder, og kvalitetsinnlegg varierer selvsagt etter om temaet fenger eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hva er et kvalitetsinnlegg på forum? (spin-off av antall innlegg pr startet tråd)Selv synes jeg et kvalitetsinnlegg er et godt svar det som diskuteres, gjerne noe som gir meg et nytt perspektiv eller ny informasjon/kunnskap. Det kan også være morsomheter som gjør at det er morsomt å lese. De kjedeligste innleggene er de som bare er "Signerer!", men de har kanskje sin misjon de også (gi mer tyngde til andres innlegg).
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er et kvalitetsinnlegg på forum? (spin-off av antall innlegg pr startet tråd)Et kvalitetsinnlegg pr. min definisjon, er et innlegg som får meg til å tenke, og som engasjerer meg på en eller annen måte. |
![]() |
![]() |
|
|