Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva spiser du når du er fysen på noe og velger noe sunt?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-08, 20:01   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva spiser du når du er fysen på noe og velger noe sunt?

Om jeg har hjemme så kan jeg f.eks. dele en avokado, ta creme fraiche, rød løk og rogn opp i. Godt og sunt!

Hva spiser du?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 20:02   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva spiser du når du er fysen på noe og velger noe sunt?

Yoghurt naturell, litt usøtet müsli og en liten dæsj flytende honning.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 20:59   #3
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

i dag ble det smoothie til sugenpånoegodt-kveldsmat

Gammel 11-08-08, 21:09   #4
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Stekte nudler med egg, nudelsuppe, ostesmørbrød eller toast, rett i koppen-suppe, middagsrester - hvis det er noe bra igjen, gulrøtter, brødskive med brunost, frokostblanding med melk. Sånne ting.

Men for å være helt ærlig pleier jeg ikke å velge noe sunt. Jeg ender som regel opp på balkongen, med en neve potetgull og ene hånda og sigg i den andre. Hvis jeg har vært fornuftig nok til ikke å handle inn digg av noe slag, legger jeg meg som regel på sofaen og syter høylytt: "Jeg er godtesjuk! Jeg vil ha sjokkis, pottis og smågodt. NÅ!"

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:39   #5
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Men for å være helt ærlig pleier jeg ikke å velge noe sunt. Jeg ender som regel opp på balkongen, med en neve potetgull og ene hånda og sigg i den andre. Hvis jeg har vært fornuftig nok til ikke å handle inn digg av noe slag, legger jeg meg som regel på sofaen og syter høylytt: "Jeg er godtesjuk! Jeg vil ha sjokkis, pottis og smågodt. NÅ!"

Er du meg?

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:59   #6
KristinS
Aktiv

KristinS er litt kul
Standard

Når jeg er ekstremt fysen og har mensen f.eks går det i tortillachips.

Men når jeg bare er litt fysen går det i gulrot eller eplebåter og rosiner.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:09   #7
Gammel bruker
Passiv

Standard

Troika, bridgeblanding, toblerone, smash og gulrotkake eller brownies. Som en avveksling: peanøtter, cashewnøtter eller sweet and sour potetgull.

Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 11:22   #8
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pida, her.

Troika, bridgeblanding, toblerone, smash og gulrotkake eller brownies. Som en avveksling: peanøtter, cashewnøtter eller sweet and sour potetgull.

Hva velger du naar du er fysen og velger noe usunt?

Gammel 12-08-08, 16:10   #9
Gammel bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pida, her.

Sorry - jeg så ikke siste del av overskriften. Jeg har en velutviklet svak vilje, så jeg har vansker med å nekte meg det jeg til enhver tid er sugen på, men når jeg har sunne perioder velger jeg smoothies eller fruktsalat som for å dempe søtsuget.

Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 16:13   #10
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Eller med philadelpiha, pinjekjerner, pepperskinke, agurk og flaksalt.

Det må jeg prøve!

Gammel 11-08-08, 20:03   #11
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- Ryvita med kvitost, brie eller camembert
- Maular kyllingpålegg
- Omelett med grønnsaker i
- Fullkornpasta med tomat og chillisaus

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 20:03   #12
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller fruktsalat med vaniljekesam

Gammel 11-08-08, 20:08   #13
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Rista brødskive med smør og sukker.
Er vel bedre enn ostepop iallfall.

Gammel 11-08-08, 20:09   #14
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ingeborg, her.

Rista brødskive med smør og sukker.
Er vel bedre enn ostepop iallfall.

Dersom du brukar loff er det nok ikkje det, nei.

Gammel 11-08-08, 22:28   #15
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Dersom du brukar loff er det nok ikkje det, nei.

Loff, hva tar du meg for? Okei, kanskje jeg bare skal gå over til kun ostepop da, hvis det er like usunt.
I kveld ble det Pringles da. :sitter og feirer bryllupsdagen for meg selv:

Gammel 11-08-08, 22:35   #16
Moria
Aktiv

Moria sin avatar

Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Frukt
riskaker med smak
gulrøtter

Det er på ingen måte tilfredstillende når det jeg egentlig har lyst på er sjokolade, boller og pizza.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 20:11   #17
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Så flinke dere er. Jeg velger nesten alltid Maarud med paprika og cola

Gammel 11-08-08, 20:18   #18
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Så flinke dere er. Jeg velger nesten alltid Maarud med paprika og cola

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 20:11   #19
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avocado med kaviar, rogn eller fetaost/snøfrisk er nammenam!

Omelett eller speilegg også.

Gammel 22-08-08, 10:02   #20
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Skjærer en banan i biter og heller yoghurt vanilje over. Yummi!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.