|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hytter til leie i oslomarka?Finnes det små hytter man kan leie i oslomarka/andre steder i nærheten av Oslo? Hytter som egner seg for en liten familieutflukt for zolfamilien? Ikke en dele-med-andre hytte a'la turistforeningen, ikke midt i løypa for alle andre og ikke alt for langt å gå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hytter til leie i oslomarka?
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hytter til leie i oslomarka?
De jeg kjenner som jeg nevnte over leide en hytte på nesodden i sommer, jeg tror det var denne. De syntes det var veldig fint, og kunne fint tenke seg å dra tilbake når de har fått barn (de venter om noen måneder). Denne hytta er en del av en større gård som det også går an å leie tror jeg, hvis man er veldig mange.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hytter til leie i oslomarka?Turistforeningen har hytter dere slipper å dele med andre.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hytter til leie i oslomarka?Gjennom turistforeningen kan man leie hytter i marka, det er ikke stor rift om dem, og relativt enkelt å leie. Man kan også melde seg inn i Oslofjordens Friluftsråd og på den måten få tilgang på flotte hytter i skjærgården. Et vennepar av meg har hatt god erfaring med dette.
![]() |
|
|