Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Anbefalinger av handlenett!

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-08, 18:46   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefalinger av handlenett!

....

Sist redigert av Guava : 28-11-12 kl 23:44.
Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 18:49   #2
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Anbefalinger av handlenett!

Mine favoritter er Baggu bag og Envirosax. Liker fasongen på sistnevnte best, men fargene på bagguene er finest så da røsker jeg som regel en av de når jeg skal ut døra.

Baggu bag:

Envirosax:

Envirsax har noen fine handlenett for barn også:

Sist redigert av Bærekraftig : 24-08-08 kl 18:52. Årsak: satte inn bilder
Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 18:51   #3
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Baggu og Mini-maxi fra Reisenthel.

Bagguene rommer mest, men Reisenthel sine er stiligst.

Det er viktig at de kan pakkes så de blir bittesmå, da er det lett å putte dem i vesken, så de coop-nettene jeg har sett blir for store og klumpete. Det blir de jeg har strikket også.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 18:49   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Kan dere legge ut bilder av handlenettene? )

Gammel 24-08-08, 18:58   #5
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Hvor bestiller dere Envirosax fra?

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 19:00   #6
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke. Er fortsatt plastposejente.

Får la meg inspirere her.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 19:04   #7
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Jeg har en baggu i veska, syns den lille posen er veldig praktisk. Gubben har med seg en haug når han ukeshandler og liker dem også godt. Det eneste han misliker er at de er litt grunnere enn vanlige plastposer fra matbutiggen.

Gammel 24-08-08, 19:05   #8
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg eeeelsker mine Baggubags!
Har 12 stk. fordelt på ulike vesker og de to bilene. As we speak har jeg ikke en plastpose i "plastpose-bøtta" på kjøkkenet.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 19:12   #9
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Vi har handlenett fra Meny og Kiwi. De tåler og rommer veldig mye. Vi klarer oss med 4 handlenett til ukeshandlinga (og den er stor). De er gode å bære, mye bedre enn plastposer. Dessuten er de billige (ca. 17 kr), og Kiwis kan man til og med bytte ut gratis når det trengs. Meny ga oss en ekstra gratis ved kjøp av to.

Gammel 24-08-08, 19:13   #10
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Vi har en liten samling bagguer. Også har vi tøynett fra den gang miljøvern var sidrumpa. Og plastnett fra dyreparken er jeg veldig fornøyd med til handletur med bil, det går åtte farriser oppi, og det står stødig, for det er sydd firkanta bunn i.

Det er ikke denne, men det er samme fasong. Min har ikke lokk.

Denne er visstnok til å oppbevare kattemat i, i følge IKEA.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 23:07   #11
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker den grønne fra Kiwi. Den koster 17 kroner og man kan ha den over skuldra, og den har god plass.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 19:03   #12
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et par av Envirosaxnettene. Kjøpte de gjennom dotedot. Det tok to dager å få de. Ellers har jeg et par fra Meny som er helt ok.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 20:15   #13
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine egen-produserte.
Jeg har i mange forskjellige størrelser og former, og de tåler alt mellom himmel og jord. Og kan vaskes.

Gammel 24-08-08, 22:25   #14
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Mine egen-produserte.
Jeg har i mange forskjellige størrelser og former, og de tåler alt mellom himmel og jord. Og kan vaskes.

Sitt nå ikke der og skryt - få se bilde!

Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 22:33   #15
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Sitt nå ikke der og skryt - få se bilde!

Dette er blandt de første jeg sydde. Akkurat nå har jeg hatt litt produksjonsstopp pga. symaskintrøbbel, men jeg regner med å være i gang igjen snart. ¨De blir brukt til alt mulig, så det gjelder å ha mange nok.

Gammel 24-08-08, 20:20   #16
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har Envirosax

og Flip & Tumble

Er fornøyd med begge, men fortrekker Flip & Tumble sine. Bestilte begge typene fra produsentenes hjemmesider, noe som er mye billigere enn f.eks fra nettinett.no.

Gammel 24-08-08, 20:28   #17
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har handlenett fra Kiwi, Coop, Helios, Bokklubbene + ca 20 stk med logoen til jobben min (de er små og handy dog ikke pene) og et med kogoen til gamlejobben. I tillegg har jeg et gedigent fra Coop som vi fikk gratis i sommer. Vi har en storhandel hver andre uke og da benyttes de fleste av disse.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 12:25   #18
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Jeg har Envirosax

og Flip & Tumble

Er fornøyd med begge, men fortrekker Flip & Tumble sine. Bestilte begge typene fra produsentenes hjemmesider, noe som er mye billigere enn f.eks fra nettinett.no.

Hvordan fikk du bestilt Envirosax fra produsentens side? Jeg kan ikke se noen valgmulighet for internasjonal shipping der ...

Gammel 09-09-08, 13:07   #19
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har noen Baggu, og så har jeg ymse litt mindre nette i bomull; noen "reklamenett" fra bokklubben, coop o.l. og noen litt lekrere fra India.

Gammel 09-09-08, 13:13   #20
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spetakkelet, her.

Hvordan fikk du bestilt Envirosax fra produsentens side? Jeg kan ikke se noen valgmulighet for internasjonal shipping der ...

Her, altså via den australske siden. Du kan sikkert bestille via den tyske eller franske også, men der sliter jeg litt med språket.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:27.