|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Klarer dere å få laget middag hver dag?Etter jeg begynte å jobbe full tid så syns jeg det er vanskelig å få laget ordentlig middag. Mange dager får vi ikke laget middag pga fotballtrening og andre aktiviteter. Jeg jobber en del overtid og kommer sent hjem. Denne helga har jeg brukt til rydding og vasking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klarer dere å få laget middag hver dag?Vi har middag hver dag. Den som kommer først hjem lager den. Det er somregel meg. I helgen lager alltid gubben mat, inkl fredag da han er tidlig ferdig.
![]() |
#3 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Klarer dere å få laget middag hver dag?De dagene det er hektisk hos oss, så lager jeg noe enkelt som omelett ol. Det hender jeg slår på stortromma og har laget større porsjoner av middager som jeg har lagt i fryseren. Da er det bare å ta opp om morgenen og varme opp.
![]() |
#4 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Klarer dere å få laget middag hver dag?Tja. Vi har middag stort sett hver dag, men det hender den serveres som kveldsmat. Planlegger stadig å lage store porsjoner og fryse ned, men det gjør seg ikke selv dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
*_*
|
![]() Sv: Klarer dere å få laget middag hver dag?Middag hver dag.
![]() |
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Klarer dere å få laget middag hver dag?Ja, jeg lager middag hver dag, men det hender vi bruker lettvintløsninger som frossenpizza og pølser på ekstra travle dager.
![]() |
#8 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klarer dere å få laget middag hver dag?Ja, det gjør jeg. Ordentlig middag med grønnsaker. Og jeg er alene med dem 100% av tiden.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Klarer dere å få laget middag hver dag?Ja, vi spiser middag hver dag. Her i huset skjer det ganske ofte at man bruker deler av det man laget dagen før til neste dags middag. Eksempel kan være taco dag en der man steker mye kjøttdeig. Så gjør man f.eks. kjøttsaus dagen etter. Til tider så spiser vi "rester" dag nummer 2 med kanskje annet tilbehør til, ris i stedet for poteter/pasta og nye grønnsaker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klarer dere å få laget middag hver dag?Vi har middag hver dag, men så har jeg ennå permisjon.
![]() |
#11 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Klarer dere å få laget middag hver dag?Middag hver dag, men på onsdager ofte som kveldsmat, da er det tidlig fotballtrening.
![]() |
#12 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Klarer dere å få laget middag hver dag?Ja, vi har middag hver dag. Den som kommer først hjem starter, og av og til spiser vi et brødmåltid til middag og tar middag til kvelds. Jeg har også et lager i fryseren (pizzabunner, lasagne, fiskegratenger, kjøttsuppe, kjøttkaker, kjøttboller, fiskergrateng), dette tar jeg opp om morgenen og da går det raskt om ettermiddagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klarer dere å få laget middag hver dag?Og forresten, så er mitt bruk av ordet "selvfølgelig" rettet mot meg selv, at det er selvfølgelig for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Klarer dere å få laget middag hver dag?
Sier det seg selv? Hva da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Klarer dere å få laget middag hver dag?
Samme her.
![]() |
#17 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Klarer dere å få laget middag hver dag?Vi har så og si alltid middag. Vi har ukemenyer, så jeg vet hva vi skal ha. Nå som jeg jobber fullt, satser jeg på mer middagslaging kvelden i forveien.
![]() |
#18 |
søt
![]() Sv: Klarer dere å få laget middag hver dag?Vi har middag hver dag.
![]() |
#19 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Klarer dere å få laget middag hver dag?Ja, vi spiser middag hver dag, og jeg prøver å unngå det mest junkaktige. Det hender det blir lettvinte løsninger når vi skal være på svømmingen en times tid etter vi er hjemme, men da blir det som oftest fiskekaker eller lignende, i det minste.
![]() |
#20 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klarer dere å få laget middag hver dag?Vi spiser middag hver dag, men det er ikke alltid vi lager den selv.
![]() |
Emneord |
hverdagen |
|
|