|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
PåkledningHva har dere på ungene ute i barnehagen nå? På østlandet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PåkledningMine har begynt med ull undertøy for ca. en uke siden. Mulig jeg er tidlig ute, men vil ikke ha syke barn. De har også begynt med hals og på eget initiativ begynte de med vanter og tynn lue i dag.
|
|
|
#3 |
|
Tankefull
|
Sv: PåkledningI dag hadde jeg på min 3-åring: fleecebukse, bomullstrøye, halvtykk strikkegenser i ullbl., vår/høstdress, hjelmlue, tynne vanter og viking thermo. Var veldig i tvil om jeg skulle ta på strømpebukse også, men tenkte det kanskje ble for mye med thermosko.
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: PåkledningKnerten er 20 mnd og har på seg. Tynn ullbody + tynn ullstrømpebukse, vanlig bukse (cord, jeans, joggebukse el) utenpå, tynn genser. Utenpå det vil jeg nok nå ha på han høstdress (PoP sin, den er tynn, men vindtett og vannavvisende). Goretex-sko eller gummistøvler. Regntøy om det er veldig vått. Tynn lue og tynne votter.
|
|
|
#5 |
|
Prematurmamma
|
Sv: PåkledningHar har vi hatt temperaturer opp mot 18-20 grader i det siste, så vi er et stykke unna ulla enda. Men hun har alltid ullundertøy (devold) liggende i barnehagen, så det kan enkelt tres på henne om hun blir kald. Ellers har hun vanlige klær og jakke/regntøy. Skal ut å handle vinterklær til henne neste uke.
|
|
![]() |
|
|