Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Folk som ikke kan gå normalt i trapper

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-08, 23:32   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk som ikke kan gå normalt i trapper

Hvorfor er det så mange som tror at det er helt greit å TRAMPE, spesielt med høye hæler, nedover trappene i ei blokk sent på kveldstid og netter?
De tenker sikkert ikke over det, men det kunne i hvertfall ikke falt meg inn å holde på sånn. Det høres faktisk ut som om halve blokka raser sammen hver gang. Nå var det en gjeng som kom nedover, og det var et helvetes rabalder i oppgangen. Jeg fatter det ikke ...

Gammel 16-09-08, 23:35   #2
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Folk som ikke kan gå normalt i trapper

Folk som IKKE har barn er ihvertfall flinke til å trampe med høye hæler i trapper, uansett om det er 1 på dagen eller natta.
Irriterende..........gris med litt matolje

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 23:36   #3
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

hehe... trodde du tenkte på barn først jeg...

Minsten her i huset går som en elefant i trappa, helst lenge før fuglene fiser....

Gammel 16-09-08, 23:38   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

hehe... trodde du tenkte på barn først jeg...

Minsten her i huset går som en elefant i trappa, helst lenge før fuglene fiser....

Nei faktisk er det som regel voksne som deiser ned trappene. Barna i blokka lager jo et rent helvete de og, men de har i det minste ikke høye hæler. Det er som regel ungdom og voksne som bråker mest i trappene. Og så deiser de gjerne borti gelenderet liksom for å lage enda mer lyd. KLING KLONG.

Gammel 16-09-08, 23:41   #5
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En annen ting jeg kan si som irriterer noe så inni hampern er fjortiser på moped, uten potte eller ett eller annet, det bråker ihvertfall noe så inni h.......
Så når du da er alene hjemme med to barn på 2 mnd, med kolikk, de har endelig sovnet, men så vvrrrrroooooommmm og dermed whheeeeeeeeeeee.
Så vi flyttet vi da, til en rolig plass

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 23:43   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

De røyker sikkert også.

Burde vært røykeforbud i disse blokkene, så dårlig ventilasjon som det er. Vi røyker ikke selv men bor i røykelukt hele tiden pga. ventilasjonen. Festlig.

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Det er innmari vanskelig å gå på tærne i høyhæla sko nedover en trapp. Prøv.

Går ikke så ofte i blokker, men prøver å gå stille siden jeg ahr bodd i en før og ja, det bråker.

Jeg har prøvd, og det går greit om man går inn for det. Men jeg har faktisk tatt av meg skoene og gått ned trappene av og til, om det bråker for mye. Men saken her er at de jo ikke prøver engang, de tramper jo fader som elefanter nedover.

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

En annen ting jeg kan si som irriterer noe så inni hampern er fjortiser på moped, uten potte eller ett eller annet, det bråker ihvertfall noe så inni h.......
Så når du da er alene hjemme med to barn på 2 mnd, med kolikk, de har endelig sovnet, men så vvrrrrroooooommmm og dermed whheeeeeeeeeeee.
Så vi flyttet vi da, til en rolig plass

Årh ja. Og folk som tuter og tuter fordi de venter på noen. *dåne*

Gammel 16-09-08, 23:45   #7
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Tuting ja, sånn i halv tolv tiden på natta. Man hopper omtrent en meter i senga. DET er irriterende det.

Gammel 17-09-08, 08:30   #8
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Årh ja. Og folk som tuter og tuter fordi de venter på noen. *dåne*

Før vi flyttet hit pleide mannen å sitte på til jobb med en kollega som bodde på samme feltet.
Han ble hente 06.45 hver morgen, så han var jo klar over at denne kollegaen kom.
Likevel hadde denne mannen en irriterende uvane med å begynne å tute allerede i svingen når han kom.
Hver gang.
Før sju om morran!

Gammel 16-09-08, 23:47   #9
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Nei faktisk er det som regel voksne som deiser ned trappene. Barna i blokka lager jo et rent helvete de og, men de har i det minste ikke høye hæler. Det er som regel ungdom og voksne som bråker mest i trappene. Og så deiser de gjerne borti gelenderet liksom for å lage enda mer lyd. KLING KLONG.

Ja, og i helgene så drar de paraplyer nedover langs rekkverket for å lage skikkelige godlyder. Og når de kommer hjem fra byen, så står de utenfor og rooooper før de hoier inn dørene og opp trappene. De ringer ofte på alle ringeklokkene og, bare så vi skal vite at de kommer.

Gammel 16-09-08, 23:49   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ja, og i helgene så drar de paraplyer nedover langs rekkverket for å lage skikkelige godlyder. Og når de kommer hjem fra byen, så står de utenfor og rooooper før de hoier inn dørene og opp trappene. De ringer ofte på alle ringeklokkene og, bare så vi skal vite at de kommer.

Er det ikke herlig? Du trives godt du også ja?

Gammel 17-09-08, 00:14   #11
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Er det ikke herlig? Du trives godt du også ja?

Ja jeg elsker å bo her!

Men hey, det er et hjem. Bedre enn mye annet!

Gammel 17-09-08, 08:14   #12
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Der skal jeg jo være en helg jo. Men dere, Skvetten drar frem tanta streng og kjeppjager dem ut. Eller kanskje et aldri så lite dytt kan serveres, eventuelt krydret med litt terapeutisk mestring av vold til de lover på tro å ære å holde kjeft, ta av stilettene og legge paraplyen hjemme neste gang.

Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 23:37   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Haha, tanken har slått meg.

Gammel 16-09-08, 23:37   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

TurboTrollet mitt (4 år og 20 kilo) høres ut som en hundrekilos mann når han går i trapper. Aner ikke hva det kommer av, men jeg er sikker på at det må være medfødt.

Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 23:40   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De røyker sikkert også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 23:41   #16
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Det er innmari vanskelig å gå på tærne i høyhæla sko nedover en trapp. Prøv.

Går ikke så ofte i blokker, men prøver å gå stille siden jeg ahr bodd i en før og ja, det bråker.

Gammel 17-09-08, 00:17   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, hvor jeg lengter tilbake til blokka.

Not.

Gammel 17-09-08, 08:56   #18
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Åh, hvor jeg lengter tilbake til blokka.

Jeg og savner den tiden intenst.
Jeg syns det var ille å bo i rekkehus også, jeg da. Det var dårlig isolert mellom leilighetene, og naboen hadde en rabaldervaskemaskin av en annen verden. Det hørtes virkelig ut som den skulle komme gjennom veggen når den sentrifugerte.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 07:53   #19
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Ah, der kom jeg på hvorfor jeg aldri skal bo i blokk, ja.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 08:59   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Lydisolasjon ja, hva er det? Når jeg er på do eller badet kan jeg høre hele samtaler mellom folkene oppfor og nedfor oss, jeg hører ALT de sier. Og da trenger jeg vel ikke å si at jeg også hører andre ting de gjør på do, og at de sikkert også hører meg.

Men røyken er verst, ungene bor jo i røyk. Flere ganger har det faktisk vært tåkete i gangen av røyk (folk røyker i trappeoppgangen også), og det stinker røyk her hver dag. Hadde det bare vært jeg som reagerte hadde jeg muligens tenkt at jeg var oversensitiv overfor røyk, for det er jeg jo faktisk. Men alle som har vært på besøk her kjenner det også når det er på det verste.

Nei, jeg er glad jeg skal flytte snart. I HUS! Skulle bare ønske den helvetes renta snart fikk være i fred!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.