|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Spinoff: Hvor handler mennene klær?torsk: tittelen er til deg.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 26-09-08 kl 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Mannen min handler ikke i kjedebutikker. Her i byen handler han på Cosmo og Bogart og "den dyre på Solsiden" (husker ikke navnet). Med sånne vaner handler han ikke klær hver uke heldigvis.
![]() |
#3 |
nygift
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Mannen handler mest når vi er på tur, men her hjemme blir det mr jones, zachariassen og bestiller en del fra sportmann og betterbodys (gasp)
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Carlings, og en sjelden gang H&M.
![]() |
#5 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Bertoni, Blend, Carlings, JC og HM. Innimellom stikker han innom MAS også, men det er oftest som haleheng til meg ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Bukser handles kun på Bedis på Grønland i Oslo.
![]() |
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?
Litt sånn er det her også, bortsett fra at vi ikke (lenger) bor i Trondheim. Mannen er faktisk en tilnærmet snobb i klesveien, i alle fall sammenliknet med sin alt- (men stor-)etende kone. Han handler litt på Carlings og en del på Steen & Strøm etc. De eneste H&M-klærne han har, er det jeg som har kjøpt til ham.
![]() |
![]() |
#8 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Mann og mann. Gubben her i huset handler ikke underbuksene sine selv engang, han hater butikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Min mann handler nesten ikke klær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Ups, hadde mannen sett innlegget mitt over her så hadde han garantert sagt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Jack and Jones, Boys of Europe, Cubus og Carlings er de vanligste stedene.
![]() |
#14 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Skjorter på flyplasser, ellers mye på Gant, Bogart og lignende butikker. Dressmann nekter jeg.... HM kjøper jeg av og til til han, fritidstøy. Ellers handler han selv, sjelden jeg ber han bytte noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Bukser fra Carlings, t-skjorter og gensere/hettejakker fra Carlings ev. Cubus.
![]() |
#19 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Jeg er ikke mann, men kjøper guttebukser til meg selv og handler noe dongeribukser på Jack and Jones.
![]() |
|
|