Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ridderkappe - hvor?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-08, 12:51   #1
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Ridderkappe - hvor?

Jeg har ikke tid til å lete eller sy, så om noen vennlige sjeler kan fortelle meg om et sted der jeg kan kjøpe en ridderkappe tilpasset en femåring, hadde jeg blitt glad.

Trenger den selvsagt før fredag. Og jeg har sett på Nille, BR-leker og den lekebutikken på Glasmagasinet uten å få napp.

Forøvrig gruer jeg meg til Halloween.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 12:52   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Ridderkappe - hvor?

http://www.eventyrhagen.no/product.asp?p=37

Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 12:58   #3
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

http://www.eventyrhagen.no/product.asp?p=37

Erfaring med effektivitet? Må jo ha den i hus til fredag, så tror ikke jeg kan ta sjansen - ellers er det nettopp noe slikt jeg er på jakt etter.

Gammel 27-10-08, 13:03   #4
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er jeg på usikker is her, men jeg så i hvert fall ridderkostymer på Toys'r'us på Sandvika Storsenter på lørdag. Men om det var kappe eller ei er jeg ikke sikker på.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 13:11   #5
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Alveslottet (www.alveslottet.no) har ridderkostymer tror jeg. De bruker å være veldig raske med å sende varene. Du kan eventuelt si til henne at du ha det i hus til fredag, og høre om det lar seg gjøre.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 13:10   #6
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

www.toysrus.no

Gammel 27-10-08, 13:15   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Riktige leker har en fin (for ikke snakke om eksklusiv …) kappe, ser jeg. http://www.riktigeleker.no/default.a...1240&p1240_v=1

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 13:17   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan jo også vurdere rødhettekappen deres:

Eller sjørøverkapteinkappen:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:00   #9
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Standard

Takk for tips - da blir det sandvika storsenter etter jobb i dag.

Gammel 27-10-08, 14:39   #10
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Søstrene Grene har også ridderutstyr.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:06   #11
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Søstrene Grene har også ridderutstyr.

Det tenkte jeg også på. Og de pleier jo å være grisebillige på det meste. Dra dit først hvis du skal på storsenteret!

Gammel 28-10-08, 20:26   #12
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Standard

Tusen takk for innspill og tilbud, alle sammen.

Det ble heldigvis billigvarianten, Toys R Us (eller hvordan det nå staves) hadde ridderdrakt i drittkvalitet til en ikke altfor gal pris.

Søstrene Grene så jeg ikke (så heller ikke tipset før nå), for jeg er svært lite kjent på storsenteret, viser det seg hver gang jeg må innom der...

Andungen ble i allefall superlykkelig og glad, og ville helst sove med drakta på.

Gammel 27-10-08, 14:48   #13
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om du ikke får tak i, så send meg en PM. Da kan jeg dra innom Alveslottet, de har nemlig åpnet butikk i Bergen, og kjøpe til deg.
Jeg må innom for å få tak i en drage, nemlig.
Noen skal være drage på fredag ...

Gammel 28-10-08, 22:18   #14
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Jeg har hatt en drage rundt beina i hele dag.

Det er godt vi bor langt fra hverandre, jeg ser for meg ridderen på jakt etter dragen.

Gammel 28-10-08, 22:44   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Så flott at du fant ridderkappen. Jeg har en liten Batman. Eller Bøttman som fireåringen kaller ham.

Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 22:50   #16
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg har hatt en drage rundt beina i hele dag.

Det er godt vi bor langt fra hverandre, jeg ser for meg ridderen på jakt etter dragen.

Det hadde sikkert vært kjempegøy!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.