|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
lykkelig
|
![]() Utsolgte adventskalendere allerede?Eldstemann på 9 vil veldig gjerne ha den nye adventskalenderen til Lego i år. Lego Castle med riddere og utstyr osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?Jeg kjenner at det var lurt at et vennepar kjøpte en kalender for oss, gitt. Vi hadde nemlig tenkt å vente litt.
![]() |
#4 |
lykkelig
|
![]() Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?Jeg vet jeg kunne fått de der. Men med prisen de tar + porto + dagens dollarkurs, kommer herligheten på over 400,-. Greit å slippe unna med halvparten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?
Fikk kjøpt den på lekebutikken på City syd (Mortensrud ) i dag til vesla.
![]() |
#13 |
lykkelig
|
![]() Sv: Utsolgte adventskalendere allerede? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?QXL, der selger de forskjellige legokalendere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?Det synes jeg var tidlig. Utsolgt allerede?
![]() |
#16 |
er her
|
![]() Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?Vi har kjøpt City varianten og mannen kjøpte Castle varianten også, til neste år.
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?Nesten sånn at jeg er lykkelig for at Plutte er stor og bare vil ha pakke-kalender. |
![]() |
![]() |
#18 |
flisespikker
|
![]() Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?Takk for tipset! Tror Poden vil bli ganske skuffet hvis han ikke får Legokalender - Sparkjøp høres ut som tingen.
![]() |
#19 |
nygift
|
![]() Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?Vi fikk inn massevis av dem i butikken, men vi har ikke så mange i castle igjen, de blir solgt ut leeenge før jul, hvert år, og det gjør pet shop kalenderen også.
![]() |
#20 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?
Hvilken butikk er dette? SKulle gjerne hatt tak i PetShop kalenderen til jentungen.
![]() |
|
|