Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Julebordantrekk til julegris - what to do?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-08, 22:12   #1
Left
Passiv

Standard

Julebordantrekk til julegris - what to do?

Jeg skal holde meg langt unna epler på det julebordet...

VEL - saken er at jeg skal være med på julebord med mannens nye jobb.
Hva søren er fint på en feit, lang litt ufeminin jente da?
IKKE spaghettistropper eller korte ermer, og ikke veldig utringet, for jeg har ikke pupper heller, og jeg vil helst gjemme magen. Helst ville jeg gått i burka, men det vil sikkert se litt rart ut.
HJELP!

Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 09:00   #2
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julebordantrekk til julegris - what to do?

Ermer på overdelen, kanskje trekvartlange. Det er fint, får armene til å se finere ut enn korte ermer og spaghettistropper.

Utringning med v-form. Det lager linjer på langs av kroppen, og det vil du ha.

Lange smykker og kjeder som kan henge ned forbi puppene og lage lange linjer de også.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 09:06   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg en kjole fra s'nob (kjøpt på neste stopp) som kan møte dine krav, kanskje...
Den er jo ganske utringet, men en blank topp under kan løse den saken...(Den er ikke så utringet at bh'en vises altså)
Og min post-gravide mage skjuler den fint.

Den funker godt som tunika også - så er du buksemenneske, så kan du ha en smal penbukse under ellers er underkjole påkrevd.

Gammel 01-11-08, 09:12   #4
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Det er også veldig smart å bruke det fineste undertøyet du har, altså det som synes minst. Gjerne underkjole eller underskjørt for å glatte ut kroppen, skjule bulker og sørge for at stoffet i pentøyet ligger pent inntil kroppen.
For min egen del synes jeg det er fint med markering av livet like under puppene, jeg har middels små pupper og er nogenlunde slank rundt livet, men kan trenge å skjule nedre del av magen litt. Da faller kjoler og topper mye penere på kroppen min om de er smale øverst og vider seg litt ut nedover. Kjolen Bauche viser ville vært bra på meg tror jeg.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 09:29   #5
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har kjøpt meg en kjole fra s'nob (kjøpt på neste stopp) som kan møte dine krav, kanskje...
Den er jo ganske utringet, men en blank topp under kan løse den saken...(Den er ikke så utringet at bh'en vises altså)
Og min post-gravide mage skjuler den fint.

Den funker godt som tunika også - så er du buksemenneske, så kan du ha en smal penbukse under ellers er underkjole påkrevd.

Den der var fin. Noe sånt kunne jeg hatt. Og den var sort også

Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 09:04   #6
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Hvor feit og hvor lang er du? :vurderer å selge en kjole:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 09:28   #7
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hvor feit og hvor lang er du? :vurderer å selge en kjole:

Jeg bruker ca str 46, kanskje 44 om den er romslig. Er 1.76 m lang. Har kort, rufsesveis, og trives best ikke for stivpyntet.

Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 09:30   #8
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Da blir den nok litt for stor og kort til deg.

Gammel 01-11-08, 13:42   #9
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg bruker ca str 46, kanskje 44 om den er romslig. Er 1.76 m lang. Har kort, rufsesveis, og trives best ikke for stivpyntet.

Feit, du liksom! Du er jo lang og str 44-46 på en så lang kropp, vil jo bare være lekkert!

Men kjole. Jeg kjøpte meg en kjole på Lene V forrige helg, og jeg har samme kriterier som deg, bare at jeg er mye lavere. Skal se om jeg finner bilder av den.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 14:09   #10
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er kjolen. Jeg fikk utrolig me skryt av den, og jeg følte meg fin. Trengte ikke holde inn magen. Det silkebåndet under brystet kan sløyfes, da blir den mer A-formet.

Pynt på kanten:

Sist redigert av Alexy : 01-11-08 kl 20:00.
Gammel 01-11-08, 14:14   #11
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Standard

Med disse leggingsene ble det riktig så snaisent!

Gammel 01-11-08, 09:49   #12
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Hva er størrelsen på kjolen din, Benzo?
:feitere og kortere julegris skal på julebord:

Gammel 01-11-08, 11:27   #13
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Nå er du slem mot deg selv sjugger Husk at skjønnhet kommer innenfra og det er jeg sikker på at du har masse av

Gammel 01-11-08, 12:41   #14
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Nå er du slem mot deg selv sjugger Husk at skjønnhet kommer innenfra og det er jeg sikker på at du har masse av

Ja, jeg går vel ikke akkurat rundt og tror jeg er Miss World om dagen
Takk for hyggelige ord

Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 17:20   #15
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Hva er størrelsen på kjolen din, Benzo?
:feitere og kortere julegris skal på julebord:

Tror det er str. 48, skal se om jeg finner et bilde.

Gammel 01-11-08, 11:37   #16
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må først slutte å tenke sånn om deg selv. Skjønnhet har ingenting med kropp eller vekt å gjøre.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 17:17   #17
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Helst ville jeg gått i burka, men det vil sikkert se litt rart ut.
HJELP!

Mest av alt vil det være upraktisk når du skal spise
Her er en juleborsvariant av burka (eller mer presist en niqab og khimar)

Men jeg tror du blir MYE finere i noe nettere enn den der.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 17:20   #18
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Mest av alt vil det være upraktisk når du skal spise
Her er en juleborsvariant av burka (eller mer presist en niqab og khimar)

Men jeg tror du blir MYE finere i noe nettere enn den der.

Burka
Det hadde vel ikke vært noe kult om det var noe man MÅTTE gå med antakelig.

Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 17:36   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var fin Bauche. Hva kostet den?

Jeg kjøpte en på HM i fjor som skjulte det meste (bortsett fra puppene for den hadde god utringing) og om den passer skal den til pers i år også. Men er redd jeg er blitt større... Sjugger: jeg er omtrent samme størrelse som deg: 175, str 44 og små pupper... Jeg har ikke noe bilde av kjolen min, ihvertfall ikke noe godt. Hvis ikke skulle du fått se.

(Kanskje jeg må prøve den på nå for å se om den passer. )

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 17:40   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen flere her.. på Bravissimo.

http://www.bravissimo.com/products/c...ses-and-skirts

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.