|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Softshelljakke, er det ...Vår og høstjakke, ja. Tåler ganske mye regn, men ingen regnjakke.
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Softshelljakke, er det ...Min softshelljakke bruker jeg året rundt. På kalde sene sommerkvelder er den god å ha. Nå i dag har jeg brukt min i regnvær uten å bli våt. Alt kommer an på hva jeg har under. Har jeg ullfleece under som i dag kan den fint brukes som vinterjakke. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Softshelljakke, er det ...Ja, jeg bruker egentlig softshelljakken hele året. Men det er jo fordi dette landet kjører høstvær året rundt.
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Softshelljakke, er det ...Jeg har Bergans softshell, og bruker den året rundt. Det står vel vannavvisende på lappen, men jeg har brukt den i styrtregn og vannet bare preller av. Behagelig å ha på også. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Permakulturell
|
Sv: Softshelljakke, er det ...Jeg bruker min hele året unntatt sommeren. Den tåler det meste, bortsett fra de aller kaldeste vinterdagene og/eller mye bitende vind. Reguleres, som mange andre har sagt, med hva du har under.
|
|
|
#14 |
|
Pauset
|
Sv: Softshelljakke, er det ...
Ja det preller av en liten stund. Men så gjør det ikke det lenger. |
|
|
|