Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg har drømt om Lille Ru!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-08, 17:39   #1
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Stort smil

Jeg har drømt om Lille Ru!

Lille Ru skulle nemlig på date.
Jeg syntes det var så festlig, for hun skulle på date med en jeg selv hadde vært på kino med i mine yngre dager.
Men så hørte jeg dagen etter at hun aldri hadde kommet hjem igjen etter daten, så jeg gikk til parken for å lete etter henne.
Der traff jeg daten hennes - som forøvrig ikke klarte å huske at han hadde vært på date med meg - og han spurte om jeg hadde hørt at han hadde vært på date med ei som bare gikk hen og døde etterpå.

Jeg ble panikkslagen, og løp avgårde for å lete etter henne.
Jeg lette høyt og lavt, og det var ingen enkel jobb, for hun var jo bitteliten, hun hadde nemlig tatt på seg avataren sin for å være litt mer anonym på sin blind-date, så jeg lette i prinsippet etter en liten Lille Ru-figur på størrelse med hånden min.
Letingen min ga resultater da jeg så en knaggrekke med en blå boblejakke på, for det rant blod fra ene jakkeermet.
Jeg kikket oppi jakka, og ganske riktig: Der lå hun!
Jeg fikk trukket henne ut derfra - da gikk hun på magisk vis over til "normal" størresle, uten Ru-drakt! - og hun var temmelig ille tilredt, for noen hadde kuttet henne tvers over halsen med kniv.
Hun hadde fått stoppet blødningen selv etterhvert, men mistet ganske mye blod og ikke klart å oppsøke hjelp selv, så hun hadde ligget i jakkeermet hele natta og håpet at jeg skulle komme og finne henne, på bakgrunn av at hun og jeg hadde snakket om at vi kjente daten hennes begge to og jeg visste at hun skulle i parken.
Så da la jeg og venninna mi henne på båra og bar henne til legevakta, men da vi kom dit, hoppet Lille Ru av og sa at "Eg ska faen ikkje på nåkke legevakt!!" og begynte å gå andre veien.
Venninna mi og jeg fikk overtalt henne til å snu, og da vi endelig fikk henne inn på legevakta, kunne jeg slappe av, for der fikk jeg overlevert henne til en dyktig lege - som forøvrig var en viss Virrvarr (kjent blogger på Wordpress) ...

Milde himmel!

Gammel 02-12-08, 17:41   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har drømt om Lille Ru!

og litt

Makan til drøm!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 20:00   #3
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Det endte jo godt da men..

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 23:44   #4
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg lo godt da jeg våknet ...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:16.