Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bye-bye Bratz

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-08, 10:13   #1
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bye-bye Bratz

Dette oppslaget er jo fra i sommer, og nå er det visst sånn at Bratz forsvinner fra butikkene etter jul. Nå er det nettopp disse fæle dukkene som er noe av det viktigste på toerns ønskeliste. Er det noen som vet hvilke butikker som selger Bratz?

Gammel 14-12-08, 10:21   #2
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bye-bye Bratz

Toys`r us, tror jeg. Har i alle fall sett det der. (Har forresten ikke de fleste lekebutikker Bratz?)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 10:35   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett Bratz på både BR Leker og Extra Leker i alle fall. Brio har ikke Bratz tror jeg.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 10:40   #4
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

BR Leker og Toys'r Us - selvfølgelig de butikkene som ligger lengst unna. Vi har flere Briobutikker her, og de har ikke Bratz.

Gammel 14-12-08, 10:44   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bratz suger.

Gammel 14-12-08, 10:49   #6
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg har flere liggende om du ikke finner, rekker jo kanskje ikke frem til jul da.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 11:00   #7
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg har flere liggende om du ikke finner, rekker jo kanskje ikke frem til jul da.

Det var snilt! Nå spurte jeg toern om hun ville vi skulle lete etter brukte Bratz om vi ikke fikk tak i nye, og da så hun på meg med et vantro blikk og sa NEI?!

Gammel 15-12-08, 16:52   #8
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det var snilt! Nå spurte jeg toern om hun ville vi skulle lete etter brukte Bratz om vi ikke fikk tak i nye, og da så hun på meg med et vantro blikk og sa NEI?!

Jeg har nye i uåpnede pakker, ikke brukte.

Gammel 15-12-08, 16:53   #9
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Bratz suger.

Helt enig!

Gammel 15-12-08, 16:55   #10
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

BR-leker har hatt salg på de lenge.

Gammel 15-12-08, 17:03   #11
Kneazle
Passiv

Standard

De har massevis på Extra Leker. De dukkene er virkelig grusomme. Jeg er glad hvis de forsvinner før Snuppa oppdager dem.

Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 21:20   #12
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan noen oppdatere en blond guttemamma på hva som er så fælt med disse dukkene?

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 17:04   #13
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Forsvinner de virkelig?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 19:21   #14
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Jeg har nye i uåpnede pakker, ikke brukte.

Er det sant? Kan jeg få kjøpe om jeg ikke finner?

Gammel 15-12-08, 19:34   #15
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Er det sant? Kan jeg få kjøpe om jeg ikke finner?

Selvsagt ellers hadde jeg ikke sagt det.

Gammel 15-12-08, 20:11   #16
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Selvsagt ellers hadde jeg ikke sagt det.

Måtte bare forsikre meg.

Gammel 15-12-08, 20:08   #17
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Forsvinner de virkelig?

Gammel 15-12-08, 22:39   #18
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Jeg kjøper ikke alt det ungene mine vil ha, det vet de veldig godt. Men de sladrer til sine tanter som kjøper.

Gammel 15-12-08, 23:00   #19
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cazandra, her.

Jeg kjøper ikke alt det ungene mine vil ha, det vet de veldig godt. Men de sladrer til sine tanter som kjøper.

Fy flate, jeg forventer faktisk litt lojalitet av mine søstre og brødre, jeg. :sær: Har jeg lagt klare føringer mot en type leke blir jeg irritert hvis de kjøper det likevel. (alt med måte altså, jeg velger mine veto-muligheter med omhu...)

Gammel 15-12-08, 23:05   #20
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Fy flate, jeg forventer faktisk litt lojalitet av mine søstre og brødre, jeg. :sær: Har jeg lagt klare føringer mot en type leke blir jeg irritert hvis de kjøper det likevel. (alt med måte altså, jeg velger mine veto-muligheter med omhu...)

Jeg er enig i det, men jeg syns ikke Bratzene er verd en boikott. Jeg har hatt nok med å holde unna hull i ørene, digre og grellere leker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.