|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
med mange baller i lufta
|
![]() Kjøper du lodd o.l på døra?I går ringte det to jenter på døra. De solgte julekjeks (Mormors et eller annet..) til inntekt for en skoletur. Jeg kjøpte en boks sjokoladekjeks, var innmari sjokoladesugen akkurat da.
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Det kommer en del på døra her, men det er ytterst sjelden vi kjøper noe. Rett og slett fordi vi omtrent aldri har kontanter i hus.
![]() |
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Jeg prøver å gjøre det. Dvs. jeg har alle gode intensjoner om å gjøre det. Sist gang var jeg så glad fordi jeg hadde masse småpenger og var klar til å kjøpe lodd. "Hvor mye koster et lodd?" Svaret var ... 50,-! Så mye småpenger har jeg ikke. :kortbruker:
![]() |
#4 |
En som trener
|
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Så lenge de er høflige og pengene går til et godt formål, kjøper jeg av de som kommer på døra. Særlig (eller kanskje egentlig bare) hvis det er barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Jeg kjøper hvis det er barn som selger, og de selger noe jeg er interessert i å ha. Og så er det enda en ting som må være på plass, nemlig at jeg har kontanter i lommeboka. Det har jeg ofte ikke så mye av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Sjelden, fordi jeg så og si aldri har kontanter.
![]() |
#9 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Ja, jeg har som oftest noe kontanter liggende sånn at jeg kan kjøpe. Som oftest er det til et godt formål så det er en grunn, og så er det i ren sympati med ungene, det er så kjipt å selge lodder. Jeg har tilbragt mange ettermiddager med å selge lodd til idrettslag, speiderforening, korps og lignende. Jeg husker en gang mor tvang oss til å selge lodd for Høyre i et arbeiderstrøk. Det var vel egentlig lavmål i loddsalg for meg.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Etylbarbital
Jeg syntes det var gøy å selge lodd da jeg var liten.
![]() |
#13 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?De har oppdaget oss meget raskt, og renner på dørene støtt og stadig. Jeg kjenner på meg selv at jeg ikke blir noen god fotballpappa og FOF nekter å ha noe med sorten å gjøre. Så vi pøser ut, i håp om at noen foreldre og barn husker oss til den gang vi kommer trekkende med barn. Forøvrig kunne vi finansiert et halvt fotballag med tomgodset - og etter at vi nevnte det for dem, så har de en fast løype innom her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
Jeg hatet det og sendte med loddboka med mamma eller pappa på jobb. *delegerer oppgaver*
![]() |
#16 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Ja, det gjør jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Jeg kjøper, og håper andre også gjør det når mine barn skal til pers om noen år.
![]() |
#18 |
maler
|
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Det kommer an på hvem som kommer på døra. Jeg kjøper lodd o.l. av ungene i gata her, men ikke av de jeg ikke kjenner. Unntaket er vel om det faktisk er noe jeg trenger, som julenek eller dopapir. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
flisespikker
|
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Det kommer aldri noen til oss og prøver å selge noe slikt, så jeg har ikke hatt anledning til å kjenne etter om jeg vil kjøpe eller ikke.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Hvis jeg har småpenger i lommeboka og det er en god sak så kjøper jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|