|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Unik
|
![]() Novise trenger starthjelpNår det kjem til sminke og stell av huden reint generelt, stiller eg ikkje så sterkt.
![]() |
#2 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Novise trenger starthjelpEit godt renseprodukt til hverdagsbruk. En god krem som passer til huden din. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Unik
|
![]() Sv: Novise trenger starthjelpTenkte å shoppe litt i morgon. Og høyre litt med frisør damen min.
![]() |
#5 |
Peppy!
|
![]() Sv: Novise trenger starthjelp
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Curlingkone
|
Ikke gni når du påfører, bare tapp med en finger til du har jevnet det godt utover. Dette gjør du etter du har hatt på fuktighetskrem, men før du har på mineralmakeupen...
![]() |
#7 |
Salt in the rainbow
|
Det er en liten kost på enden, som jeg "maler" på en strek der jeg vil ha concealer'en. Så bruker jeg fingeren til å å det inn i huden, men uten å gni. Jeg "prikker", eller "tap'er" eller hva jeg skal si. Varmen i fingeren gjør at det blir lettere å få produktet inn i huden.
![]() |
#8 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Novise trenger starthjelpJeg kan ikke leve uten Helen rubeinstein sin magic concealer. Den dekker absolutt alt! Jeg har arr i ansiktet etter hundebitt og den dekker det. Dyr, men drøy. Dyttes på med lette fingre. Bruker den kun der det trengs, ikk over hele ansiktet. Syns den er mye bedre en gullpennen jeg brukte før.
![]() |
#9 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Novise trenger starthjelpBruker også lancome sin eyeliner, den våte. En teknikk å lære seg det også, men øving gjør mester. Tynn strek over øyet fra midten og ut.
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Novise trenger starthjelpDenne consealeren er bra. Du kan bruke den lett under øynene, ved neseroten og til og med som highlighter rett under øyenbrynene.
![]() |
#14 |
Salt in the rainbow
|
Hm. Koster den rundt 200 kr da? Er ikke helt sikker. Men jeg synes i allefall den er drøy!
![]() |
#15 |
Unik
|
200,- er litt penger, men kan vera overkommelig dersom den er drøy og god i bruk.
![]() |
#19 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Novise trenger starthjelpDu må ha:
![]() |
#20 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Novise trenger starthjelpDu trenger en enkel rensegreie.
![]() |
|
|