|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Jobber du julaften? | |||
Ja, hvert år |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 3,67% |
Ja, noen ganger |
33 | 30,28% |
Nei, aldri |
70 | 64,22% |
Dustepåll! |
2 | 1,83% |
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Spin-off: Jobber du på julaften?Gjør du? Jeg jobber hver julaften til 12 nemlig, men føler ikke at det går så mye utover familien likevel. De koser seg med klementiner og tegnefilmer frem til jeg kommer hjem og da kikker vi nysgjerrig på pakkene sammen før jeg svalestuper inn på kjøkkenet og stresser med å få alt i boks til gjestene kommer kl 17.
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Jeg tror aldri jeg har jobbet julaften. Jeg har jobbet på steder der kontoret er åpent til 12 på julaften, men har alltid tatt fri/ferie/avspasering de timene. Syns det er deilig å ha fri den dagen, når jeg først ikke jobber med noe som må gjøres akkurat den dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Nei, jeg jobber aldri på julaften. Bedriften jeg jobber har stengt både julaften og nyttårsaften, men vi må ta dette som en feriedag tilsammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Det har jeg aldri gjort. Den gangen jeg var ung og gal og jobbet borte, så sa jeg opp jobben fordi jeg hadde måttet jobbe hele julaften.
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Nei, har aldri gjort det, men vi må ha folk på jobb. En av de andre tilbød seg å jobbe julaften mot å få fri på nyttårsaften, helt greit for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Nei, aldri. På min arbeidsplass er det fridag julaften.
![]() |
#9 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Jeg slipper julaftenjobbing fordi jeg har barn, men skal jobbe på nyttårsaften. Sistnevnte gjør meg ingenting, for jeg har ikke planer for kvelden, og om jeg så hadde hatt, så slutter jeg 1500. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?
Det høres ut som en ordning vi burde innføre hos oss. Det er bare to av sju som har barn som bor hjemme, men stort sett er det oss to som jobber julaften.
![]() |
#11 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Nei, de siste årene har jeg ikke jobbet julaften.
![]() |
#12 |
blid
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Jeg har jobbet på julaften to ganger - mens jeg var student hadde jeg julejobb på butikk. Ut over det så har jeg alltid hatt fri julaften. Hos oss jobber ingen på julaften - vi holder stengt både julaften og nyttårsaften
![]() |
#13 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Nei, på min nåværende arbeidsplass er det ingen som jobber julaften.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Jobber aldri julaften der jeg jobber nå, fordi vi har stengt
![]() |
#18 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Der jeg jobber nå stenger vi hele bruket fra julaften til 2.januar (5.januar i år) - TIdligere har jeg jobbet i avlastingstjenesten, så jeg har jobbet mange julaftener jeg.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Nei, det gjer eg ikkje, ein av fordelane med å være lærar.
![]() |
|
|