Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Strømpebukser fra LaMote 44/48

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-08, 22:49   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Strømpebukser fra LaMote 44/48

Jeg har et problem. Jeg er kraftig i lårene - og jeg har noen sinnssykt lange bein. For sikkerhets skyld er jeg ikke tykk rundt magen. (Ingen protester fra kjente i rl takk!)

Dermed er det et mareritt å finne tynne strømpebukser som passer. Men LaMote i 44/48 passer helt perfekt. Alle andre som er lange nok i bena er for slappe i livet sånn at de sklir ned, og de som ellers er stramme nok i livet er for korte i beina så man får ødelagt dagen eller kvelden totalt av den dumme strømpebuksa.

Da gjenstår det bare å finne sånne... Helst i sort.
Noen som kan bistå med et våkent øye? Oslo området. Om jeg må kjøre noen mil gir jeg beng i - jeg skal uansett tømme lageret hvis jeg finner noen. (Var det jeg gjorde sist, men nå er de brukt opp).

Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 22:52   #2
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48

Mener du tynne nylonstrømpebukser? Jeg kan nok også bruke den størrelsen - jeg har korte ben, men er til gjengjeld lang rundt livet, for å si det på en pen måte.

Men, om jeg ser slike kan jeg sende i posten til deg?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 22:55   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg tar hva som helst - lageret mitt er tomt, så jeg ser etter både de tynne og de litt tykkere. Lurer på om det er sånn ca 50-60 denier i de jeg har nå - de er kjempefine. Men har hatt sånne vanlige også som er helt supre.

Rop ut hvis du ser noen.

Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 22:55   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker den størrelsen, men foretrekker brune strømpebukser. Jeg finner nesten bare svarte, så du får komme en tur til sentrale oslo øst (jeg aner jo ingenting om hvor du bor).

Gammel 17-12-08, 23:02   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sentrale Oslo øst er null problem - jeg jobber der. Hvor har de strømpisene mine?

Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 23:09   #6
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Men du..det er jo de samme strømpebuksene som Pierre Robert. Dvs at de nå heter Pierre Robert, og de har de jo overalt på omtrent alle dagligvare butikker.

Gammel 17-12-08, 23:12   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Men du..det er jo de samme strømpebuksene som Pierre Robert. Dvs at de nå heter Pierre Robert, og de har de jo overalt på omtrent alle dagligvare butikker.

What? Det kan ikke stemme - jeg har jo prøvd dem, og de er for korte i bena?
Nå må jeg tenke her... Var det riktig størrelse osv tro? Må prøve på nytt hvis jeg ikke finner LaMote varianten min da.

Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 23:10   #8
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva med hm mammastrømpeukser?
Det tok jeg vist på meg i går og eneste buksen som ikke har rullet ned på magen

Gammel 17-12-08, 23:13   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Nei, de blir fullstendig feil, er for store i livet og for korte i bena.
Alle tenkelige varianter av store størrelser er også prøvd. Det er helt utrolig hvor vide sytrømpebukser man får - men alle er korte. :misfoster jeg:

Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 23:16   #10
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Nei, de blir fullstendig feil, er for store i livet og for korte i bena.
Alle tenkelige varianter av store størrelser er også prøvd. Det er helt utrolig hvor vide sytrømpebukser man får - men alle er korte. :misfoster jeg:

Takk, du, jeg er både stor og med lange bein. Hater strømpebukser!! Alltid for korte i beina, så jeg ender opp med sånne grusomme friksjonssår på innsiden av lårene. Men Pierre Robert sine (som sa visstnok er LaMote) er gode!

Gammel 17-12-08, 23:15   #11
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Åh! Da skal jeg kjøpe det i morgen!

Gammel 17-12-08, 23:18   #12
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Standard

Jeg sendte LaMote en mail da Pierre Robert kom i butikkene, plutselig var jo strømpebuksene mine borte. :krise:
Fikk da svar tilbake om at Pierre Robert strømpebuksene er tilsvarende de som før het LaMote.

Gammel 17-12-08, 23:19   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hm... Kan jeg ha bommet på størrelsen da jeg testet Pierre Robert tro? Så mange fp'ere kan da ikke ta feil heller.

Det er kun de LaMote strømpisene som har fungert hittil, men de har til gjengjeld fungert helt perfekt. De sitter pent, de sklir ikke det minste og de er plenty lange nok.

Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 23:19   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

ILY - det må man jo kalle grundig. Jeg tester en Pierre Robert i morgen.
Avgir rapport.

Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 23:20   #15
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Standard

ILY - det må man jo kalle grundig. Jeg tester en Pierre Robert i morgen.
Avgir rapport.

Toppers!

Gammel 17-12-08, 23:22   #16
Slettet bruker
Passiv

Standard

Tjorven - jeg er fortsatt toppaktuell hvis du har sett lamote noe sted i Oslo såklart.

Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 08:20   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener at jeg kjøpte dette på Kiwi på Vålerenga for noen uker siden. Den butikken har blitt forferdelig dårlig i det siste, så det er sikkert derfor de har strømpiser med gammelt navn.

Gammel 18-12-08, 08:27   #18
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en Pierre Robert ullstrømpebukse, den er rikelig lang nok til meg.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 08:57   #19
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kiwi på Vålerenga skal finnes today! Hvor er den sånn ca? Jeg finner Schweigaardsgate jaffal.

Allium - du er slank du vettu. Jeg har jo de berømmelige eh......sykkelmusklene i låra.

Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 09:13   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Kiwi på Vålerenga skal finnes today! Hvor er den sånn ca? Jeg finner Schweigaardsgate jaffal.

Ta buss 37 til det stoppet som heter Vålerenga. Når bussen kjører ser du det på den andre siden av veien.

Nå håper jeg inderlig at de har slike strømpebukser. De hadde det sist gang jeg trengte, i hvert fall.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.