|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
En Som Trener
|
![]() Spinoff: Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?Som en spinoff så lurer jeg altså på kronebeløpet dere støtter med hver måned. Kanskje det ikke er så ille dyrt som jeg innbiller meg å støtte en god sak?
![]() |
#5 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff, Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?225,- kr fast på en slags fadderordning (uten fadderbarn). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinoff, Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?Man kan jo gi så lite eller mye som man vil selv, da.
![]() |
#7 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff, Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?Her er det også 220 kr mnd som regel, til Plan.
![]() |
#8 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Spinoff, Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?Vi gir 250 kroner i måneden til fadderbarn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
![]() Sv: Spinoff, Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?Ikke en dritt, og jeg skjemmes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Spinoff, Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?Man gir jo akkurat så mye som man har lyst til. Hvis man synes det er dyrt med en slik fadderordning, så sier man fra til den organisasjonen man ønsker å støtte, og de vil garantert ha pengene dine og gir deg en avtale på det beløpet du ber om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Går videre
|
![]() Sv: Spinoff, Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?Vi har fadderbarn så det blir ca 225, samt at vi prøver å kjøpe megafon en gang i måneden, sånn ellers så gir vi gjennomsnittlig ca 100 kr i måneden. Gir penger når det er katastrofer og slikt. Vi har råd til dette så det skulle bare mangle. Teller Amnesty og fremtiden i våre hender?
![]() |
#14 |
This is normal!
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?Lommerusk i forhold til det jeg får utbetalt i lønn, dvs ca 2,5 %.
![]() |
![]() |
#15 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Spinoff, Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?225 eller 250. Husker ikke helt. Det trekkes automatisk til Redd Barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Spinoff, Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?
Vi har faste trekk på 850 kroner i måneden. Det er to fadderbarn + to andre faste beløp. Så kommer litt mer sporadiske gaver i tillegg.
![]() |
#18 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Spinoff, Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?Cirka 100 kr i snitt gjennom året tror jeg. Vi brukte å gi mer før mannen ble student, da vi hadde to inntekter. Jeg synes ikke det viktigste er hvor mye man gir, men at man gir, og ved å gi gjerne tenker på endel problemstillinger i verden.
![]() |
|
|