|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Hvem lager til julen hos dere?................. Sist redigert av Kråka : 02-03-09 kl 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Mannen min har overhodet ikke noe forhold til julen (jeg har presset ham til å bli litt mer julete da, jeg synes man bør gjøre en liten innsats når man er foreldre!) så hadde det ikke vært for meg, hadde det vel ikke engang vært juletre her i julen. Han gjør altså ingenting på eget initiativ, så her faller alt på meg. Han gjør det jeg ber ham om da, heldigvis (skulle bare mangle).
![]() |
#5 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Vi gjør det meste sammen, som baking, lage mat til middagsgjester og handle julegaver.
![]() |
#6 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg gjør 99% den siste 1 % er julegaven min som han må kjøpe selv, lillejulaften rett før stengetid.
![]() |
#7 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"Full kontroll" er ingen presis betegnelse på det som foregår i mitt hjem noensinne. Særlig ikke før jul.
![]() |
#8 |
Passiv
|
Kan man ikke like kos og hjemmehygge om man er introvert altså? Da er vel jeg et unntak. |
![]() |
![]() |
#9 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg er ikke så interessert i jul så her er det mannen som ønsker seg juletre og julelys og slike ting, så det må han ordne selv. Jeg kjøper julegaver til mine, han kjøper til sine. Julekort er det ingen av oss som er interessert i å skrive, så det gjør vi ikke. Det går hver sin gang i julen på hvem som lager maten. Julevasken er det vaskehjelpen som gjør og vi handler inn mat sammen, stort sett.
![]() |
#10 |
Søt og rar
|
Veldig ofte når du skriver innlegg slår det meg at du er prototyp ortoped
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Her i huset er det bare mor og 1 barn, så det blir jeg som handler, vasker etc. Vi pynter sammen, lager pynt, baker og slikt. Veldig hyggelig.
![]() |
#13 |
Mother of Dragons
|
Det tror jeg ikke faktisk. Det er mange menn som er sånn, men konene deres påstår jo at det er genetisk at kvinner skal bake og pynte.
![]() |
#14 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#15 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg står for julegaver, julekort og pynting. Mannen min står for maten og alt som har med juletreet å gjøre.
![]() |
#16 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg står for innkjøp av gaver, pynting og kaker/ mat. Mannen står for innkjøp av juletre og få det på fot og gave til meg. Han skal også få hjelpe meg med å pakke inn gaver for det synes jeg er drepende kjedelig!
![]() |
#17 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg er pyntesjefen i familien, regisserer julekort og organiserer julesammenkomster\baking.
![]() |
#18 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Dæven, jeg er glad jeg ikke er en sånn som vil ha kontroll over julematen selv!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg skriver og sender kort. (fordi jeg liker det, og har flere jeg vil sende til)
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg har ikke noe stort behov for å ha kontrollen selv, men mannen min kunne sikkert greid seg like fint uten julepynt og julekort og det meste sånn, i grunnen, så han tar ikke initiativ til så mye av det.
![]() |
|
|