|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Kongens nyttårstaleHva synes dere?
![]() |
#2 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kongen nyttårstale.Jeg synes det var en veldig fin tale. Og foruten alle de grusomme og bestialske tragediene i verden (som han nevnte), så rørte det meg mest det han sa om at samfunnets såkalte "svake" er blant de sterkeste av oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kongen nyttårstale.Flott at han tok opp presset på barn og unge i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kongen nyttårstale.
Slik er jeg også, men kanskje jeg burde bli voksen og få med meg talen til Kongen og statsministeren, for det er vel det voksne gjør? Er kanskje ikke helt voksen, ikke drikker jeg kaffe heller.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det samme tenkte jeg åsså nå, og jeg drikker heller ikke kaffe
![]() |
#11 |
Pauset
|
![]() Sv: Kongen nyttårstale.Jeg så det ikke, men leste et sammendrag. Veldig bra at han berørte det presset ungdommene er under, og la ansvaret til samfunnsaktørene. Kjempebra at han ga ære til de rusavhengige. De er mennesker, og det trenger nok en del å høre. Det at mange blir syke av arbeidslivet er viktig å få opp på "bordet". Det er ikke lett å være redusert helsemessig når man er i arbeidslivet. Det er skrevet så mye om det inkluderende arbeidslivet, men når man får problemer så er festtalene langt unna virkeligheten. :erfart: Da står du svært alene til å finne løsninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
fri
|
![]() Sv: Kongen nyttårstale.Jeg er også begeistret for kongens tale. Hos meg gikk det rett hjem det han sa om press fra alle kanter om at man må være flinkest i alt, og at man må godta at man er som man er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kongen nyttårstale.Tror jeg har lest for mye Are Kalvø til å se på nyttårstale med åpent sinn.
![]() |
#16 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Kongen nyttårstale.Jeg synes det var en fin tale, med et sunt fokus også på verden utenfor vår egen lille navle.
![]() |
#18 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Kongen nyttårstale.Kongesnakk blir jeg ikke rørt av, uansett. Og han hadde vel neppe skrevet talen selv?
![]() |
#19 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Det er nok andre som skriver for han. men at dette er hans meninger og tanker det er jeg ikke i tvil om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kongens nyttårstaleKongetaler gidder jeg aldri se på. Rører meg ikke stort når det kommer fra den kanten.
![]() |
|
|