|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Opp og ned
|
![]() Tjukke damer går ikke på skiEller aker i akebakken, baser i snøen, eller er ute i det hele tatt når temperaturen sniker seg godt under null.
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiDet er helt sant. Vinterklær er faktisk ikke å oppdrive.
![]() |
#3 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på ski
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiJeg har både akt og gått på ski jeg. Har brukt vadmelsbukser, type overskuddslageret til hæren. Bruker slike nå også jeg, men i litt mindre størrelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiHvilken str. bruker du da, Misteri? Jeg fant i fjor, fra Bergans. Herrebukse, men den kunne strammes nede, så den ble ikke for lang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Opp og ned
|
Det hørtes ille kaldt ut. Tror jeg fortsetter med antrekket mitt. Gikk faktisk ganske så greit, men må nå se litt morsomt ut da.
![]() |
#8 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiJeg har kjøpt meg vinterbukse og jakke på wistex eller hva det nå heter.
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiOg OM man finner noe, på type sportmann, så er ikke akkurat kvaliteten å skryte over. Hvorfor kan ikke JEG få meg allværsklær type Bergans? Herreklær trenger jeg ikke prøve meg på engang, de er ikke akkurat laget for rompe, hofter, pupper og mage som er større enn normalen.
![]() |
#10 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Jeg er størst på midten, men buksa fra Bergans var høy på livet, så jeg fikk stappet alt nedi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Originala
|
Jeg er feit og bruker stadig vekk Bergans-buksa mi. De finnes i store størrelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
Ja, men som du sikkert vet, så er det ganske mange kategorier av type feit.
![]() |
#14 |
Opp og ned
|
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiJeg skjønner frustrasjonen din på det med tøy, og det burde helt klart ha vært sportstøy i store størrelser. |
![]() |
![]() |
#16 |
Vaklende
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiSå deilig at du er ute og leker! Jeg har tenkt det samme som deg mange ganger, og jeg er egentlig innenfor største "vanlige" størrelse. Men sportstøy er tydeligvis laget for de som er veltrente, for selv xxl er mindre enn i vanlige klær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiDet er første vinteren på 8 år at jeg har noe å ha på meg. Men det er jo selvfølgelig ikke fordi det plutselig har kommet utstyr til tjukke damer, men fordi jeg har slanket meg. Forøvrig er det heller ikke å oppdrive treningstøy heller, men det vet vi jo alt om hvis man har vært eller er str god og rund.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiFøler med dere alle. Jeg orker ikke engang å spørre i sportsforretningene om de har i min størrelse, det er nedverdigende å få et nei synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiHm, hva med sånn "stalldress" da? Jeg aner ikke hva det heter, men sånne røde eller blå kjeledresser med godt tykt for i?
![]() |
#20 |
Opp og ned
|
Jo sånn termodress har jeg prøvd, var den som røyk i glidelåsen etter to turer. Uansett så er det altfor lange pga. man må opp i herrestørrelse og jeg er ikke kjent for å være like høy som kompisene mine.
![]() |
|
|