Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ellos-størrelser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-09, 21:03   #1
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Ellos-størrelser

Jeg trenger seriøst noe nytt, og er inne på josefson/ellos. Er det noen som vet om størrelsene er små eller store?

De opererer jo med 34/36 og 38/40, og selv er jeg nok en ganske vanlig 36 som heller mer mot 38 enn 34! Det jeg tenker å kjøpe er både tunika, cardigans (både tykke og tynne) og jeg blir fryktelig usikker.

Tips?

Gammel 06-01-09, 21:07   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ellos-størrelser

Tja... Jeg har bestilt litt derfra, og det har variert veldig i størrelsen. Det meste har nok heller vært litt stort enn litt lite. Jeg er også 34/36, og i tunika og cardigan ville jeg nok ha satset på at det var den rette størrelsen hos Ellos også. Bukser er jeg litt mer i tvil om, for jeg "trekker" litt mer i nedre halvdel.

Gammel 06-01-09, 21:08   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Varierer litt ja.. er jo mange ulike merker der også nå. Både kjente og ukjente.

Jeg må ofte opp i bukser iallefall. Mens overdelene er ganske normale jevnt over.

Men jeg må si at Ellos har blitt utrolig kjappe på å sende ut!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 21:11   #4
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Nå snakket jeg med ei på jobben som har svart belte i josefson-shopping, og hun sa størrelsene var SMÅ!

Gammel 06-01-09, 21:14   #5
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De overdelene jeg har bestilt fra Ellos har vært store i størrelsene.
På min egen kropp så vil jeg si at Ellos sin størrelse 36, er som en 38 på Vero Moda.

Gammel 06-01-09, 21:12   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mja.. Jeg fikk en topp fra Ellos nå, i str 46 som var litt trang. Og så har jeg en topp/tunika i 42/44 som passer.. Så som sagt. Man må nesten prøve.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 21:19   #7
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
sannereg er litt kul
Standard

Min erfaring er at josefsson str er små og ellos sine er store

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.