|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Familiebilder på veggen?Har dere det? Og i tilfelle, hvor store deler av slektstreet?
|
|
|
#2 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Familiebilder på veggen?Jeg holder på å lage en familievegg i trappegangen. Det tar bare så lang tid. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Familiebilder på veggen?Vi har et passe stort bilde av et av brudebildene våre og noen bilder av gutta.
|
|
|
#5 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Familiebilder på veggen?I stua har vi kun bilde av barna våre. Det er fotografbilder fra 1-2 årsalderen, samt et søskenbilde av dem. I en gang har jeg planer om å henge opp alle bilder vi har fått av nieser og fadderbarn osv. Det tar bare litt tid å sette planen ut i livet..
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Familiebilder på veggen?Vi har bilder litt usystematisk over alt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Familiebilder på veggen?Familiebilder i gangen og i trappegangen. Ettårsbilder av ungene i stua. Skal vel henge opp et brudebilde etterhvert også, men usikker på hvor. Er det så hast egentlig, er jo bare halvannet år siden vi giftet oss.
|
|
|
#8 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Familiebilder på veggen?Vi har et par bilder av poden i stua og bryllupsbilder på soverommet. I gangen har vi en liten vegg med ymse bilder av familie, venner og oss selv. Deriblandt et bilde av mannen på stranda for 10 kg siden...han sier det er slik han EGENTLIG ser ut.
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Familiebilder på veggen?
Jeg har også en plan. Ikke i selve oppgangen, men når man går opp trappa så er det en vegg rett frem når man kommer opp, og der tenkte jeg ha familiebilder. En gang.
|
|
|
#10 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Familiebilder på veggen?Vi har en vegg mellom kjøkkenet og stuen hvor vi har hengt opp et sett med portretter fra barna. Str. 20x30.
|
|
|
|
#11 |
|
Etylbarbital
Sv: Familiebilder på veggen?Vi har familiebilder på veggen i trappehuset. Alle bilder vi har fått hives på veggen. De mest perifere (i praksis betyr det familie utenfor kjernefamilien) lengst inn i de mørke hjørner.
|
|
|
#13 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Familiebilder på veggen?Jeg er ikke begeistret for familiebilder overalt, så vi har ett passe stort bilde av ungene i stua- that's it.
|
|
|
#15 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Familiebilder på veggen?Det eneste vi har, er et lite inrammet bilde av barna i vindusposten på stua |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Fortynnet
|
Sv: Familiebilder på veggen?Vi har ingen i stua, har valgt å konsentrere familiebildene på en veldig høy vegg i trappeoppgangen. Masse forskjellige størrelser, men bare hvite rammer, mest bilde av ungene i forskjellige aldre, men også et par av oldeforeldre etc. Vi har i tillegg et lite bryllupsbilde som henger i loftsgangen. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Familiebilder på veggen?Skal ha familiebildevegg i trappaoppgangen når jeg får en trappeoppgang.
|
|
|
#18 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Familiebilder på veggen?Vi har familiebilder i små rammer jeg har arvet fra moderen av foreldre, besteforeldre, søsken, barn og nieser/nevøer på pianoet .
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Familiebilder på veggen?Vi har mye familiebilder hengende rundt omkring i hele huset.
|
|
|
#20 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Familiebilder på veggen?Jeg er ikke så veldig glad i at fotografier av familiemedlemmer står fremme. Pr. i dag har vi 2 bilder av barna tatt av fotograf, de står på TV-benken. Det holder, synes jeg.
|
![]() |
|
|