|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Din beste nettside for å shoppe billig ferie?Jeg og mannen skal på storbyferie en gang denne våren, men jeg synes det er så altfor mange steder å booke fly på. Vi er veldig fleksible på dato, men vi må reise i helgen.
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Din beste nettside for å shoppe billig ferie?Hvilken by?
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Din beste nettside for å shoppe billig ferie?
Har ikke bestemt oss for by, men en eller annen storby i Europa. Vi drar dit lommeboka (les: lavpriskalenderen) fører oss.
![]() |
#4 |
En som trener
|
![]() Sv: Din beste nettside for å shoppe billig ferie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Din beste nettside for å shoppe billig ferie?Noen som har testet ut www.finn.no da?
![]() |
#6 |
I mål
|
![]() Sv: Din beste nettside for å shoppe billig ferie?www.orbville.no er suveren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Din beste nettside for å shoppe billig ferie?Ellers har jeg som oftes brukt Norwegian sin lavpriskalender.. og så bestilt hotell selv.
![]() |
|
|