|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Babylånerne på NRK 3Jeg blir så fryktelig lei meg, sint og provosert at man kan lage en slik dokumentar/underholdningsserie. Låne ut babyen sin til unge par i 3 døgn, små babyer (6-12 mnd) som er redde og gråter! Parene skal liksom prøve å plutselig takle foreldrerollen. Det er helt absurd!
|
|
|
|
#3 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Babylånerne på NRK 3såpass! Jeg satt det på opptak på pvr'en i sted. Skal se det en dag jeg får tid, men ante ikke atd et var det det handlet om!
|
|
|
#6 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Babylånerne på NRK 3
Ja, midt i den verste alderen til de stakkars små. Og til uerfarne, umodne og utålmodige - ufordragelige
|
|
|
|
#10 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Babylånerne på NRK 3Er
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Tja, det er i USA...så foreldrene får sikkert en god slump penger for å låne ut barna sine. Og for penger gjør folk mye rart dessverre! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Babylånerne på NRK 3Ganske vilt, men et godt formål å vise babysjuke 17-18 åringer at det tar på å være foreldre og ha ansvar hele døgnet. Det var godt å se at foreldrene kunne gripe inn når som helst.
|
|
|
#15 |
|
Whatever, never mind
|
Så små barn skjønner ikke hvorfor de er hos vilt fremmede mennesker. De blir redde og gråter og skjønner ikke hvorfor ikke mamma og pappa kommer. At ikke foreldrene forstår at slikt utsetter man ikke sine barn for synes jeg er omsorgssvikt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pauset
|
Regner med at du mener det er omsorgssvikt å ha barnevakt på så små barn også da? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Whatever, never mind
|
Er det vanlig å bare dumpe barna hos vilt fremmede mennesker? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tja, å dumpe små barn hos fremmede mennesker i flere dager uten en j...lig god grunn ville fått meg til til å bekymre meg for hvordan det var resten av tiden i alle fall...
|
|
|
|
#19 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Babylånerne på NRK 3Hvorvidt de får varige eller målbare men av de 3 dagene, er vel vanskelig å si noe om.
|
|
|
|
#20 |
|
Ringskrømt
|
Ja! Det er omsorgssvikt å dumpe barnet tre dager hos vilt fremmede mennesker som tydeligvis ikke vet noe om barn og hvordan de skal behandles. Det være seg barnevakter eller babysyke tenåringer. |
|
|
|
![]() |
|
|