|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Historien om DesperauxNoen som har sett denne? |
![]() |
![]() |
#2 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Historien om DesperauxVi så den med Christian for et par uker siden. Veldig fin men det var faktisk et par skumle scener i den.
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Historien om DesperauxDet kommer vel an på treåringen. Min eldste har aldri vært redd for filmer, jeg kunne vel omtrent hatt henne med på SAW-filmene, for å sette det på spissen (selvsagt). Så jeg hadde overhodet ikke hatt betenkeligheter med å vise henne en slik film, verken på kino eller hjemme. Jeg og hun går ofte på kino sammen, og den siste vi så var Madagaskar, den har også syvårs-grense. Men hadde hun vært av den engstelige typen hadde jeg jo filtrert filmene litt mer. Jeg skulle egentlig ta henne med på denne filmen i helgen, men jeg synes den ser litt kjedelig ut, så jeg tror vi heller venter på BOLT, som kommer neste måned.
![]() |
#5 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Historien om DesperauxJeg har sett denne med barna mine. Minstemann på 5 år synes noen scener var litt skumle, men ikke mareritt-skumle liksom. Men det var en lang film, med en litt for langsom handling. Fine tegninger og alt det der, men litt for langtekkelig. Sist redigert av Frances : 15-01-09 kl 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Historien om Desperaux
Iben kjedet seg mot slutten. Den har et plott som passer bedre for litt større barn. Den er ikke skummel, med mindre barnet er litt sart.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Historien om DesperauxVi har sett den vi også. Det første lillebror sa da han sto opp i dag morges var "Jeg har sett rotter"! og det var ikke i positiv betydning. |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Historien om DesperauxVi har sett den. Ok for storesøs på 7 år, men for lillesøs på 3 år ble den for langtekkelig...
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Historien om DesperauxTja, min fireåring syntes den var grei. Han syntes også rottene var skumle. Jeg derimot, syns det var en skikkelig dårlig historie, som i tillegg var dårlig fortalt. Dårlig oppbygging, grunne karakterer, ikke noe driv i tillegg til "ALLE jenter vil jo bli en PRINSESSE!"
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Historien om DesperauxMin erfaring er at noen barn blir litt sartere når de skjønner mer. Snuppa kunne se hva som helst da hun var helt liten. Hun var akkurat fyllt 2 da hun så "Elias og kongeskipet". Den var det mange barn i salen som ble redd når de så, men ikke snuppa. Nå ser hun konsekvensene av ting som skjer, og har blitt langt mer sart. Derfor kan vi ikke lenger ta henne med oss på filmer like ukritisk lenger.
![]() |
![]() |
#11 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Historien om DesperauxVi var på spontan-kinobesøk på lørdag, og både Storebror på straks 7 og Lillesøster på 3,5 likte denne godt. Ikke noe skummel syntes mine.
![]() |
|
|