|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?Vi skal til syden i sommer med barna på 2 og 5 år. Har lyst på et supert familiehotell med all inclusive som er supert med barn.(og for oss voksne også |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?Med fare for å gjenta meg selv til det kjedsommelige, og å få halve FP på nakken hvis stedet ikke faller i smak: Sunwing Resort i Kallithea, Rhodos er bra. Les mer i denne tråden. |
![]() |
![]() |
#3 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?Startour Blue Village Althea Beach i Fig Tree Bay og Blue Village Callisto I Aya Napa, begge på Kypros er flotte familieanlegg. Begge kan anbefales!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?
Veldig bra anlegg, men usentral beliggenhet.
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
Sant. Men for en ukes avslappende ferie med små barn og uten store sightseeing-ambisjoner er det glimrende. Rhodos by er jo ikke langt unna, men trafikken er skummel. |
![]() |
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
Jeg lurer på om jeg har vært der, for type 20 år siden. Såvidt jeg husker var vi enten på området, eller tok taxi inn til byen.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?Sitron: Jeg tror noen laget en tråd om prisforskjeller for en stund siden. Skal se om jeg finner den. |
![]() |
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
Vi var der i 14 dager, og det ble bittelitt "klamt" å være på hotellområdet stort sett hele tiden (jeg er ikke så mobil av meg). Vi kommer til å velge noe mer sentralt neste gang.
![]() |
![]() |
#10 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?tror desverre ikke noen av reisemålene har direkteruter herifra |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?Jeg må henge med på denne! Myser litt på sydentur til høsten...
![]() |
#12 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?Vi anbefaler glatt Sunwing resort Arguineguin.
![]() |
![]() |
#13 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?Jeg jobber i Star Tour, men tillater meg likevel å nevne at vi åpner et nytt familiehotell på Rhodos til sommeren. Et Blue Village med all inclusive. Jeg var og kikket på stedet i høst, og det blir kjempefint! Det heter Blue Village Agean Park. Synes Rhodos er et veldig flott sted, vakkert og rent vann, veldig god mat og mange ting å finne på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?Hvordan er egentlig prisforskjellene på ting og tang fra Rhodos og Gran Canaria, til Tyrkia? Ikke på selve reisen, men mer som shopping, mat osv?
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?Forskjellen er hvertfall ikke så stor fra sted til sted, at jeg har bitt meg merke i den. Det eneste jeg husker er Bulgaria på 90-tallet. Det var virkelig billig, men maten var stort sett deretter også.
![]() |
![]() |
#16 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?Vi var i Bulgaria i fjor. Frister ikke til gjentagelse, selv om ungene storkoste seg. Har booket til Alanya nå, men ser at disse to resortene over her frister mer. Og siden jeg allerede har betalt 24 k til sunwing, så er det gjerne like lett å bare ombooke hos de. Jeg har sett på det på Rhodos og det i Arguineguin og valget står mellom de to. Det blir et mellomlegg på ca 6-7 k, noe som gjør at jeg må vurdere om det er skikkelig dyrt å spise og sånt på disse stedene. I Bulgaria i fjor gikk det glatt 15 -18 k og det regnes jo som et billig land, slik som Tyrkia.
![]() |
#17 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?Joda, interessant. Takk skal du ha. Jeg innbiller meg at Spania er dyrere enn Hellas, stemmer dette?
![]() |
#18 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
Mitt inntrykk er i alle fall at Kypros er dyrere enn Kreta. Tipper at Rhodos og Kreta har omtrent samme prisnivå.
![]() |
#19 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?Jeg har vært på vestsiden av Rohodos - og det anbefaler jeg ikke til folk iallefall. Hovedveien går gjennom byen (ixia - like ved rhodos by) og strendene er ikke barnevennlige.
![]() |
#20 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?Vi bodde på Sunwing Resort og spa Side beach i Tyrkia i september i fjor, helt topp - anbefales
![]() |
|
|