|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Just me
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() FerieJeg jobber 80% (har fri hver fredag). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FerieFerie regnes i uker - ikke dager. Selv om du bare jobber fire dager i uken, vil det regnes som en ferieuke.
![]() |
#4 |
Deltidsmamma
|
![]() Sv: FerieHmmm. Blir litt forvirret av svarene. Jeg trodde at ferien gikk på dager, ikke uker. At jeg har så og så mange feriedager opptjent i år. Neste år har jeg færre feriedager fordi jeg har bare opptjent feriedager med 70 % stilling. Dvs jeg kommer veldig bra ut i år, men da jeg går opp i full stilling igjen taper jeg, fordi jeg da har full arbeidsuke, men bare 70 % opptjente feriedager. Men regner med at jeg kan ta ferie uten lønn om det skulle være behov for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FerieEnten man regner dager eller uker, må man ihvertfall være konsekvent.
![]() |
#6 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FerieFor å gjøre det enkelt. Hvis man jobber 20% (en dag i uka) og skal ta ut 25 feriedager, vil man jo bare være på jobb 27 uker i året. Derfor regnes de dagene du ikke jobber også som ferietid.
![]() |
|
|