|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Dele en-gang-i-uken-handlekurven med meg?Vi skal forsøke å handle en gang i uken nå, men jeg lurer på en del ting: Hvor mye frukt kjøper dere inn? (HP bare ler av meg og kaller det et slags regime eller noe når jeg foreslår faste fruktdager. Sånn; Mandag er banandag, tirsdag er eple, onsdag er pære osv. :liker system: Men vi kan jo ikke kjøpe inn 28 bananer i slengen heller.
![]() |
#2 |
nygift
|
![]() Sv: Dele en-gang-i-uken-handlekurven med meg?Når det gjelder frukt så kjøper jeg inn følgende:
![]() |
#3 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Dele en-gang-i-uken-handlekurven med meg?Vi lager ukesmenyer på torsdager. Så sjekker vi hva vi har/ikke har. Det vi mangler skrives på listen. Brød kjøper vi inn masse av og fryser ned. Prinsen spiser jo glutenfritt, så han baker jeg til selv og fryser.
![]() |
|
|