|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du blitt målt for riktig BH-str. noen gang? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
63 | 55,26% |
Nei |
![]() ![]() ![]() ![]() |
51 | 44,74% |
Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
nygift
|
![]() Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Det har ikke jeg, før inntil nylig.
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Nei. Alle sier at de går ned i omkrets og opp i kopp, så jeg tør ikke. Jeg er redd de skal fortelle meg at jeg er utenfor alfabetet (høyere enn A, altså).
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?
Den Fantasiebh`n jeg har finnes i 65, og koster ikke mer enn 3-400 kr.
![]() |
#4 |
intro
|
Fire ganger så mye som jeg vanligvis legger i en BH, altså.
![]() |
![]() |
#5 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?
Jeg var på jakt den uka her siden amminga har gjort meg litt tynnere. 65 var omtrent umulig å finne, fant en 65D, men den var for liten. Jeg måtte kjøpe 70D og 70E å ha de på innerste hakket. Greit jeg ammer altså, men jeg har jo små pupper.
![]() |
#8 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Nei, det har jeg ikke.
![]() |
#9 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Hva mener du med målt, at noen i butikk målte meg, eller at noen i butikk hjalp meg å finne riktig str?
![]() |
#10 |
nygift
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Med målt mener jeg, om du har blitt målt rundt ryggen for å se vilken omkrets du må ha.
![]() |
#11 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Jepp, det har jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Jeg fikk målt bh-størrelse i en Victorias Secret-butikk i USA for halvannet år siden, men jeg ble ikke overbevist. Damene der mente at 32D (tilsvarer 70E) var riktig til meg, og jeg kjøpte to bh-er i den størrelsen. Jeg syns disse strammer vel mye, men jeg har tatt poenget og kompromisser ved å bruke 75D. Vel å merke når puppene er i "normal gjenge" igjen. Nå for tiden ammes det.
![]() |
#14 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Jepp, jeg har måttet gå i spesialbutikk de siste 15 årene og har blitt målt korrekt til 75G.
![]() |
#15 |
nygift
|
![]() |
#16 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?jeg tørr ikke måle meg for da finner jeg aldri noen bh i min str etterpå.. nå bruker jeg 95DD og den er stram syns jeg..
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Ja, det har jeg. Både før og etter brystreduksjonen. Fjernet 500 i den ene og 470 gram i den andre, og fikk et nytt liv både når det gjelder bh kjøp og ryggen! Litt of the case, men.. |
![]() |
![]() |
#18 |
tankefull
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Ja, jeg har blitt målt. De fant ut den gang at jeg var 75 H-I alt etter hvilken modell det var. Nå har jeg gått endel ned i vekt, og er 70 G-H. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Ja. Jeg trodde jeg var en 95D, men da jeg ble målt og fikk hjelp til å finne riktig størrelse i en undertøysbutikk så fant jeg ut at jeg er en 85G. Jeg merker veldig stor forskjell nå som jeg bruker riktig størrelse.
![]() |
#20 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Ja.
![]() |
![]() |
|
|