Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Devold ullfleece-BH

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-09, 13:23   #1
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Devold ullfleece-BH

Heisann

Noen som har prøvd denne bh'en?
http://www.intersport.no/Misc/Product/?productid=273738(BC_2)

Det står at den kjennes god mot huden og puster og varmer etc... Jeg fryser alltid på brystet når jeg feks står på ski, har et kaldt hjertestarter-implantat under huden der, og har på kalde dager tatt ulltrøye innenfor bh'en. Kanskje dette hadde vært noe?

Gammel 05-02-09, 13:41   #2
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Devold Ull Fleece BH

Jeg tror den er med fleece innerst og ull ytterst - ikke ullfleece. Jeg har sett en sånn, det er derfor jeg tror det. Men jeg har aldri prøvd en.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 14:27   #3
Sola

Sola sin avatar

Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja fleece mot kroppen er jo kjempedeilig, bare ikke under armene *grøss* . Da svetter jeg som bare det. Skal se etter en sånn i butikken, kanskje litt lettere å vurdere når jeg har sett den og tatt litt på den.

Gammel 05-02-09, 19:32   #4
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har ikke kjenskap til den fra Devold, men har denne fra Aclima. Den er i ullfrotte og er varm og fin på kalde dager. Tåler å bli svettet i.

Gammel 05-02-09, 19:41   #5
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Den BH'en kunne jeg tenke meg å prøve.
Er så kald på puppene når jeg er ute i kulda.

Gammel 11-02-09, 22:03   #6
mari1974
Fullverdig medlem

mari1974 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
mari1974 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Har ikke kjenskap til den fra Devold, men har denne fra Aclima. Den er i ullfrotte og er varm og fin på kalde dager. Tåler å bli svettet i.

Aclima har jeg også brukt nå i flere år. Har flere og er fornøyde med de. De gir også god støtte. Jeg har stort puppestell og denne fungerer godt.

mari1974 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 20:40   #7
Sola

Sola sin avatar

Standard

Ja det blir jeg også, og stoffet må ikke være for grovt eller klø for da blir jeg sår med en gang.

Gammel 05-02-09, 20:43   #8
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Jeg blir også fort kald, denne er jeg fristet til å prøve, ikke var den så dyr heller.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 08:16   #9
puselini
Aktiv

puselini sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
puselini er litt kul
Standard

Den der såg faktisk veldig bra ut. Kanskje en sånn skulle prøves. Fryser også på puppene når jeg er ute i kladt vær

puselini er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 11:56   #10
Skvetten
Passiv

Standard

Den fra Devold e herlig. Den bruker jeg når jeg står på ski.

Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 12:08   #11
Lita
Passiv

Standard

Ja, denne er god! Jeg bruker den ute når jeg rir!

Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 12:32   #12
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har prøvd den, virket varm, men ga ingen støtte synes jeg.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 14:33   #13
Lita
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Hmm, jeg syns faktisk det jeg da. Men man har jo forskjellige erfaringer!

Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 00:12   #14
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Tror det kommer an på puppestellets størrelse hvor fornøyd man blir. Jeg hatet sånne topper før men nå digger jeg dem. Puppene har krympet sammen med Skvetten.

Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 00:14   #15
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Tror det kommer an på puppestellets størrelse hvor fornøyd man blir. Jeg hatet sånne topper før men nå digger jeg dem. Puppene har krympet sammen med Skvetten.

Jeg har krympet, men ikke puppestellet

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 18:12   #16
Sola

Sola sin avatar

Standard

Sv: Devold ullfleece-BH

Ja da venter jeg bare på lønn, bidrag og diverse så er det ut å kjøpe ny bh.

Gammel 11-02-09, 22:08   #17
Anne C

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ull på puppene

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 22:23   #18
Anne C

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Tenker du på kløe? Jeg har på meg jakke i samme stoffet nå og det kjennes ut som å ha på fleece av beste kvalitet.

Det tror jeg ikke noe på

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:49.