Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg ditt drømmekjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-09, 12:52   #1
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Vis meg ditt drømmekjøkken

Ti sommeren skal vi ta kjøkkenet.

Jeg ønsker nytt kjøkken, men mannen vil bare ha nye fronter og benkeplater. Så vi får se hva vi gjør.

Vi har stort kjøkken og skal ha en ny øy blant annet. Har diger peis, åpen kjøkken/stue, som jeg vil hugge ned og sette inn en ny type.

Har ca 280 opp til taket og vil ha dører opp, må nok bygge en foring.

Vil ha tips, å derfor: Vis meg ditt drømmekjøkken.

Gammel 12-02-09, 12:59   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg ditt drømmekjøkken

http://www.kvik.com/no-NO/kjokken/pr...rone_kjokken_2

Dette kjøkkenet med sort kompositt benkeplate er mitt drømmekjøkken. Jeg har det også på kjøkkenet

Anbefaler Kvik på det sterkeste jeg da. Er veldig fornøyd med dem. Bra service og alt var i orden da vi fikk leveringen. God kvalitet, og veldig greie priser. Vi sparte feks 100 000 på å velge dette kjøkkenet fremfor et kjøkken fra JKE. Og da har vi valgt en av de dyreste benkeplatene Kvik har, og den billigste JKE hadde for å sammenlikne prisene. Helt sykt!

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 20:46   #3
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har nettopp bygget hus, og valgte også Kvik kjøkken. Helt fantastisk, og vi kunne ikke vært mer fornøyde. Har herregårdsstil med integrerte hvitevarer fra Siemens. Skal ta bilde.
Elsker kjøkkenet mitt, og kunne egentlig bare bodd der inne

Gammel 14-02-09, 21:25   #4
Levic

Levic sin avatar

Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er noen bilder. Kjøkkenet er på ca 16 kvm, og akkurat passe for oss.

Tapeten:

Og kaffemaskinen til han far;

Sist redigert av Levic : 14-02-09 kl 21:40.
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 21:17   #5
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

http://www.kvik.com/no-NO/kjokken/pr...rone_kjokken_2

Dette kjøkkenet med sort kompositt benkeplate er mitt drømmekjøkken. Jeg har det også på kjøkkenet

Anbefaler Kvik på det sterkeste jeg da. Er veldig fornøyd med dem. Bra service og alt var i orden da vi fikk leveringen. God kvalitet, og veldig greie priser. Vi sparte feks 100 000 på å velge dette kjøkkenet fremfor et kjøkken fra JKE. Og da har vi valgt en av de dyreste benkeplatene Kvik har, og den billigste JKE hadde for å sammenlikne prisene. Helt sykt!

Bilde?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 21:28   #6
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Var mye kaffemaskin, Dani.

Gammel 14-02-09, 21:30   #7
Levic

Levic sin avatar

Standard

Ble alle bildene kaffemaskin, eller var det bare at det var et litt stort nærbilde? Hihi han er så glad i den så den fortjente et eget bilde.

Gammel 14-02-09, 21:37   #8
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dani, her.

Ble alle bildene kaffemaskin, eller var det bare at det var et litt stort nærbilde? Hihi han er så glad i den så den fortjente et eget bilde.

Hos meg er alle bildene av en gutt i sengen sin.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 21:40   #9
Levic

Levic sin avatar

Standard

Nei hjelpes da vet jeg ikke. Har ikke lastet opp noen bilder her før, det er jobb pc til sambo. Hmm en gutt i sengen sin.. Jeg sletter de igjen jeg da.

Gammel 14-02-09, 21:42   #10
Marge

Marge sin avatar

Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Nei hjelpes da vet jeg ikke. Har ikke lastet opp noen bilder her før, det er jobb pc til sambo. Hmm en gutt i sengen sin.. Jeg sletter de igjen jeg da.

Ja, det var samme bildet av en skjønn liten tass med en bok i hånden i sprinkelsengen sin.

Gammel 14-02-09, 21:42   #11
Levic

Levic sin avatar

Standard

Så at jeg hadde fått med noen bilder av lillesnusk i lekegrinda si. Var sikkert det du så da. Prøver igjen.

Gammel 14-02-09, 21:30   #12
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har drømmekjøkkenet mitt, bare at det er litt for lite. Det har du sett før antar jeg? Det jeg setter aller størst pris på er den store øya og induksjonskoketoppen. Skulle vi ha laget kjøkken på nytt så ville jeg hatt noen kjøleskapsskuffer, stort hjørnekjøleskap og litt mer skapplass. Og to stekeovner. Det siste det aller viktigste egentlig.

Gammel 14-02-09, 22:56   #13
Marge

Marge sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg har drømmekjøkkenet mitt, bare at det er litt for lite. Det har du sett før antar jeg? Det jeg setter aller størst pris på er den store øya og induksjonskoketoppen. Skulle vi ha laget kjøkken på nytt så ville jeg hatt noen kjøleskapsskuffer, stort hjørnekjøleskap og litt mer skapplass. Og to stekeovner. Det siste det aller viktigste egentlig.

Du har ikke bilder vel?

:trenger idéer:

Gammel 14-02-09, 21:42   #14
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En veldig søt gutt da.

Gammel 14-02-09, 21:47   #15
Levic

Levic sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

En veldig søt gutt da.

Ja tusen takk

Gammel 14-02-09, 21:53   #16
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Lekkert kjøkken!

Gammel 14-02-09, 22:55   #17
Marge

Marge sin avatar

Standard

Flott kjøkken, jeg liker kjøkken med god benkeplass og benkeplate i tre.

Gammel 14-02-09, 22:57   #18
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brynhild, her.

Flott kjøkken, jeg liker kjøkken med god benkeplass og benkeplate i tre.

Treplate blir jeg nevrotisk av. Jeg glemte å nevne at det jeg liker aller aller best i vårt kjøkken er steinplata. Den tåler alt! Bare å slenge gryter og langpanner rett på benkeplata uten noe under. No problem.

Gammel 14-02-09, 23:05   #19
Marge

Marge sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Treplate blir jeg nevrotisk av. Jeg glemte å nevne at det jeg liker aller aller best i vårt kjøkken er steinplata. Den tåler alt! Bare å slenge gryter og langpanner rett på benkeplata uten noe under. No problem.

Se det ja, vi har heltre benkeplate på vårt kjøkken og jeg elsker den, synes den gir så mye varme til kjøkkenet, men jeg ser fordelen med en steinplate som tåler det aller meste. Også har vi lysegrønne mosaikkfliser, den fargen er jeg også blitt veldig glad i. Vi pusset opp et kjøkken fra 1980 med ny benkeplate, nye fliser og nye håndtak, alt annet er uforandret. Synes vi fikk det ganske fint med lite midler. Men leiligheten er blitt for liten for oss og no går vi med bygge-/flytteplaner.

Gammel 14-02-09, 23:01   #20
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Irma: men knuser du ikke mye med steinplate da?

Dani: Det kjøkkenet var skikkelig hjemmekoselig! Og beundringsverdig ryddig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:18.