|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Carl Frode TillerJeg leste Innsirkling før jul, og er akkurat ferdig med Skråninga. Jeg blir sugd inn i bøkene hans. Han skriver på en intens og rå måte, og jeg kjenner på meg at jeg bare må lese mer av han. Er det noen her som har lest Bipersonar? Jeg tror jeg skal starte med den nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Carl Frode Tiller
Ja, jeg så nemlig 1-tallet på bokryggen etter jeg var ferdig med boka, og ble overlykkelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Carl Frode TillerStor fan! Kun lest "Skråninga", den var helt rå! Skal definitivt lese mer av ham
![]() |
#5 |
Skal rømme
|
Ja jeg likte alle bøkene hans jeg, og gleder meg til han kommer med flere.
![]() |
#6 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Carl Frode TillerSkråninga var fantastisk, innsirkling var veldig bra, men Bipersonar slo ikke helt an her i gården - husker ikke helt hvorfor og kunne ha tenkt meg å lest den igjen for å sjekke |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Carl Frode TillerJeg har lest alle bøkene til Tiller. Av dem likte jeg Innsirkling dårligst. Den begynner fantastisk, men taper seg underveis, synes jeg. Bipersonar fikk en femmer i min liste. Bøkene er dystre, men Tiller er veldig dyktig på å beskrive mørke og frustrasjon presist.
![]() |
![]() |
#9 |
Off the map.
|
![]() Sv: Carl Frode Tillerjeg synes innsirkling var en rar og slitsom bok å lese.
![]() |
#10 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Carl Frode TillerJeg har bare lest Innsirkling, den likte jeg veldig godt. Mer godt i vente, skjønner jeg.
![]() |
|
|