|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Faen i helvete så sur jeg erAlle kan ha dager hvor man ikke er i humør, håper du blir fort blid igjen da ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ikke fra NM
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Faen i helvete så sur jeg er
Sikkert ikke saa farlig aa banne litt her, men kanskje litt mer konstruktivt aa fortelle litt om hvorfor du er sur
![]() |
#4 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp, her også. Lørdagshandel med ungene er tøft nok de andre månedene i året... men i desember???! Fytti!
![]() |
#5 |
seru
|
Ja, det ligger vel mye her... Desember og pepperkakebaking og jeg vet ikke hva. Slasken skal på julebord, og er heldigvis på tur med hunden nå. Og jeg oppdaget til min store glede at tusenlappen jeg svidde av på platekompaniet.no her om dagen hadde omskapt seg til masse bra cd-er som lå i postkassen just nu. Så her går det nu i gammel god trønderrocker med svensk tekst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Free Toy Inside!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ka e du så sur førr da?
Har du også vært på OBS! og handlet Mindesjokolade? 3 stoooore poser til prisen av 2...
![]() |
|
|