|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Julegave til arbeidskollega!Jeg har en flott arbeidskollega som jeg har så lyst å gi julegave til. Hun er superkreativ, så jeg kan ikke strikke noe til henne, for hun har allerede strikket alt! *og er helt suveren* jeg kan selvfølgelig gi vin, men det er litt kjipt - og jeg kan lage et bilde til henne, men jeg har aldri vært hjemme hos henne, så det er litt risky å lage noe synes jeg...
#2 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Julegave til arbeidskollega!Er du flink til å bake? Noe spesielt innen bakst eller f. eks. skikkelig god sjokolade i forseggjort innpakning? Det hadde jeg blitt veldig glad for!
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegave til arbeidskollega!Er vin i presang kjipt?
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Julegave til arbeidskollega!En blomst vil være en super gave til denne dama. Det sier jo alt!!
#6 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Julegave til arbeidskollega!Enig med Veronal, så sant at hun drikker vin da vel og merke. |
![]() |
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Julegave til arbeidskollega!Klart er ikke vin kjipt, men jeg er ikke sikker på om hun er så glad i vin...(noterer vel og merke vinforslag, for jeg har endel som får vin til meg i julegave) - Veronal: Hvilken vin gir man til vinelskende storebror på 41 da? (bursdagsgave det altså)
#8 |
Etylbarbital
![]() Sv: Julegave til arbeidskollega!
Mitt yndlingsspørsmål.
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: Julegave til arbeidskollega!
God kaffe og sjokolade?
#10 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Julegave til arbeidskollega!Om du har lyst til å lage noe til henne, synes jeg ikke du skal være redd for det! Det er de som holder på med håndarbeid som virkelig verdsetter et fint arbeid
|
|